  • Data: 2021-06-06 23:43:27
    Temat: Re: koncepcja 70m2
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Co sobie miałem ulżyć. Opisałem tylko Twoje dwie moralności.

    I co ma niby moja moralność do tego, że winda/podnośnik podpada pod UDT?
    Fakt, że tak jest, czy może przypierdoliłeś się do mnie, że akurat ja na
    ten fakt zwróciłem uwagą?

    Zapewne masz samochód, samochody wymagają corocznych przeglądów oraz
    polisy OC. Przyznaj się, masz ubezpieczony samochód i robisz obowiązkowe
    przeglądy? Jak nie, to OK. Szacun!
    Jeżeli jednak masz OC i przegląd, to się ode mnie odpierdol.