    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 29 Jun 2021 12:13:19 -0700 (PDT)
    <d...@g...com>
    <60db3195$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <60db6568$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: koncepcja 70m2
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 29 czerwca 2021 o 20:24:43 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    Ubezpieczenie to dupochron i zawsze miałem. Jak był podatek drogowy to go nie
    płaciłem.

    nieprzestrzeganie są kary, czasami dotkliwe, są funkcjonariusze którzy mają pilnować
    przestrzegania prawa. Maj również sprawdzać czy samochody nie kopca i czy się z nich
    różne dziwne substancje nie wydobywają. I co i nic.
    > Czy to upoważnia do samowoli, a co najgorsze - namawiania do łamania
    > prawa? Co ty robisz u siebie w domu, kompletnie mnie to nie interesuje,
    > ale nie namawiaj innych do łamania prawa, bo za to już są paragrafy:
    > Art. 18 § 2 Kodeksu Karnego.
    należy bać się takich jak ty ormowców co bezinteresownie podapierdola niż tego że
    ktoś kogoś złapie bo w domu jest winda. To chyba logiczne że jak bym zrobił sobie w
    domu windę to żaden znajomy mnie nie podpierdoli. Jeśli już ktoś podpierdoli to jakiś
    konserwator junkersa.
> [...]
    > nigdy nie byłem, nie jestem i nie mam zamiaru być konserwatorem
    > junkersów czy to w znaczeniu "piecyków gazowych", czy też Junkersów w
    > znaczeniu marki (firmy).
    >
    > Jeżeli chodzi o UDT i dźwigi to tak się składa, że tym głównie się
    > zajmuję od ok. siedmiu lat, a dodatkowo modernizacjami automatyki węzłów
    > cieplnych i kotłowni.
    >
    > Tak więc daruj sobie te uszczypliwości i w końcu weź się ode mnie
    > osobowo odpierdol, tym bardziej, że nigdy nie byliśmy kolegami z pracy,
    > bo ja zawsze miałem i mam awersję do ormowców i ubeków.
    Słyszałem że jak gonią złodzieja to on krzyczy żeby łapać złodzieja? To jest zasada
    uniwersalna. Kabel zawsze będzie twierdził że wszyscy dookoła to kable ale nie on
    itd. Jeśli bym miał swoją nielegalną windę to żaden znajomy by mnie nie podpierdolil.
    To niby skąd władza w postaci uzyszkodnika by się o niej dowiedziała? Nie słyszałem
    żeby były robione przez dozór techniczny masowe przeszukania domów w poszukiwaniu
    nielegalnych wind. Policja jest przygotowana do masowej kontroli prędkości. I okazuje
    się że łapią może promil a może i mniej przekraczających prędkość.