    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: koncepcja 70m2
    Date: Wed, 30 Jun 2021 13:38:55 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    > No więc właśnie tak to często w starych domach wygląda: niedasie.
    > Natomiast widywałem wiele projektów (na papierze), gdzie architekt
    > wprost wrysował i opisał miejsce na windę. Zrealizowane też widziałem.
    > Dlatego nie uważam tego ani za rzadkość, ani za ekstrawagancję, jak
    > to tutaj usiłowano przedstawić.
    >
    > Projektowanie i budowanie bez głowy dalej jest w modzie. Ludzie nie
    > potrafią myśleć wariantowo o przyszłości. Tu i teraz tylko się liczy.
    > Najwyżej myślenie życzeniowe -- zrobię piętrówkę, ale wykończę tylko
    > parter, piętro zrobi córka, jak wyjdzie za mąż. Akurat! Córki mają
> [...]

    Z tym przewidywaniem to fakt. Jak ja coś w domu robię, to staram się
    zawsze przewidzieć różne warianty i zrobić to tak, żeby w razie czego
    dało się zmienić, przerobić, czy np. nie robić ponownie wielkiej
    rozpierduchy na pół domu tylko sobie zawczasu coś tam wyprowadzić.
    Ale ilekroć rozmawiam ze znajomymi na takie tematy, to większość patrzy
    na mnie jak na jakiegoś kosmitę, że po co ja się teraz tym przejmuję w
    ogóle i na grzyba mi połowa tych rozwiązań. Że lepiej zrobić tu i teraz
    byle jak najszybciej i najtaniej... I w ogóle zdziwieni, że ja wpadłem
    na to, żeby myśleć o jakichś takich rzeczach na przyszłość.

    Pzdr
    --
    /__/_* /