  • Data: 2009-12-01 21:45:52
    Temat: Re: ława ze szklanym blatem
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dzieci dopiero w drodze wiec jeszcze jakis czas nikt go nie bedzie
    > brudził w ten sposob.
    > Mysle nad szklaną ławą bo mam dosc blisko rtvkę w ktorej dolnej czesci
    > stoi sprzet z wyswietlaczami ktorych teraz nie widze. Nawet jesli
    > kupie stolik o wysokosci 40cm to czesc sprzetu jest zaslonieta i nie
    > widac jej leżąc na łózku czy tez nisko siedząć.
    Szkło jest fajne bo jest twarde. Ale przez tą twardość ma poważną wadę. Każde
    przypadkowe uderzenie sobą w szklany blat bardzo boli. Przy dzieciorach bym nie
    ryzykował takich wynalazków. Nawet jak dzieci dopiero z jajka na jako
    przeskakują i są w bliższych planach. Drewno jest lżejsze, trochę się nadda przy
    uderzeniu i przez to obrażenia są mniejsze. W drewnie jak jest nawet w miarę
    ostry kant to i tak jest trochę obły. Przy szkle jak jest faza to i tak jest
    wyraźny kant tam gdzie się kończy.