  • Data: 2021-05-30 19:37:28
    Temat: Re: miedziucha
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.05.2021 o 18:59, Budzik pisze:
    > Jezeli chodzi o mnie to mozesz sobie nawet udowadniac ze jest deflacja.
    > Nadmiarowych zgonów tez nie widzisz w 2021...
    > W sumie widzisz deflacje w cenach mieszkan i to o 50%. Cóz... ;-DDD
    Jest dobrze. Nawet monety są robione teraz z blachy stalowej, co było
    nie do pomyślenia jeszcze kilka lat temu. Oczywiście zamiana
    miedzioniklu na żelazo ma uzasadnienie ekologiczne. Bo te nowe monety są
    przyjazne środowisku.

    https://www.nbp.pl/home.aspx?f=/banknoty_i_monety/mo
    nety_obiegowe/opisy.html

    Jacek