    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 30 May 2021 12:17:47 -0700 (PDT)
    Subject: Re: miedziucha
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 30 maja 2021 o 18:59:47 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Jezeli chodzi o mnie to mozesz sobie nawet udowadniac ze jest deflacja.
    > Nadmiarowych zgonów tez nie widzisz w 2021...
    > W sumie widzisz deflacje w cenach mieszkan i to o 50%. Cóz... ;-DDD
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo
    > milczysz." Nina Liedtke
    Jak cię nie interesuje to po chuj się produkujesz. Jakoś o oszczędzaniu wody nie masz
    ochoty gadać. Wisła już całkiem wyschła ? Jeśli wiele razy tłumaczyłem ze niezbyt
    szczęśliwie stwierdziłem że już w tym roku będzie spadek ilości zgonów a potem wiele
    razy prostowalem ze chodziło mi o lata następne to ty z uporem maniaka powtarza że
    napisałem że w tym roku. Nie dasz rady żebyś spowodował że twoje kłamstwo stanie się
    prawdą, nie jesteś człowiekiem takiego formatu żebyś mógł to uczynić. Co do cen
    mieszkań itp. W tej chwili rynek zbliża się do osiągnięcia maksymalnej wielkości
    bańki spekulacyjnej. To samo stalo się w USA. Jak bańka pękła to jesli wartość
    nieruchomości spadła o połowę to właściciel był zadowolony. Kilka milionów upadłości
    konsumenckich przez to było. Znasz jakiś powód żeby taki scenariusz nie mógł
    powtórzyć się w Polsce? Jedynym zabezpieczeniem przed taką sytuacja może być oddanie
    się w opiekę najświętszej Maryi dziewicy. Rynek przestrzeni mieszkalnej nie jest w
    Polsce zrównoważony. Jest spora nadwyzka wolnej przestrzeni mieszkalnej. Co o tym
    świadczy? To że zeszłym roku żyło i pracowało w Polsce 1300000 ( slownie: jeden
    milion trzysta tysięcy) Ukraińców i nie słyszałem żeby mieszkali w kanałach
    ciepłowniczych albo pod mostami. Według demografów za 30 łat będzie ok 30 milionów
    Polaków. Oznacza to że przybedzie bez budowania nie mniej niż 5 milionów
    mieszkań/domów. Problem zacznie się za 50 lat bo wielka płyta zacznie się degradować.
    Ale to już mnie nie będzie dotyczyło.