  • Data: 2020-08-04 13:35:25
    Temat: Re: niemiecka jakość
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.08.2020 o 16:38, budynPL pisze:
    > https://next.gazeta.pl/next/7,151003,26178814,jak-od
    ebrac-250-tysiecy-mieszkan-prywatnym-firmom-trzeba-m
    iec.html#s=BoxOpMT

    > b.

    słowo klucz: powyżej 3tyś mieszkań. jakby Muller miał tylko 10euro zysku
    z mieszkania, to by mógł żyć. Tyle że Muller ma 12 mieszkań.
    Tak wiec problem dotknie nie więcej niż 83 firm, podejrzewam że to
    będzie 25-50 firm. nie ma tragedii. ale ma jeszcze jedno spostrzeżenie.
    ja jestem mechanikiem i własną dupą odpowiadam za konsekwencje mojej
    pomyłki przy naprawie. czy ktoś kto zgodził się na sprzedaż mieszkań w
    okolicy 2000roku funduszom, odpowie za swoją błędną decyzję? Bo artykuł
    jest o tym że naprawa "bajzlu" jest kontrowersyjna. A czy będą żelazne
    wnioski które pomogą innym miastom nie popełnić takiego błędu w
    przyszłości? Czy ta gorzka lekcja stanie się materiałem obowiązkowym dla
    przyszłych zarządców mieszkaniami w innych miastach? Może stary juz
    jestem, ale to wydaje mi się najważniejsze w naszym życiu

    ToMasz