  • Data: 2019-04-05 09:02:23
    Temat: Re: nietypowe(?) ogrzewanie elektryczne
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-04 o 18:43, sk pisze:
> [...]
    Dlaczego taki sposob nogrzewania a nie inny, na przyklad tanie chinskie grzejniki
    konwektorowe z marketu? Jakich kosztow sie spodziewasz i czy uwazasz ze takie panele
    jak tam sprzedaja beda lepsze od ww chinskich grzejnikow? Czy inni dadza sobie na
    wstrzymanie nie wiem.
    > Jeżeli te grzejniki działają, tak jak piszą i pokazują na filmie promocyjnym, to je
    zamówię. Poproszę ich o jakieś referencje z szeroko pojętej okolicy i sprawdzę na
    żywo jak to wygląda i działa.
> [...]
    odpowiedź:

    > dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.
    >
    > Na poszczególne pomieszczenia należy zamontować następujące moce grzewcze:
    > -wiatrołap 3m2 - standardowo nie ogrzewamy, opcja 325W dodatkowo płatna +750zł, nie
    ujęta poniżej,
    > -pralnia 3,3m2 - 1x325W,
    > -łazienka 3,6m2 - 1x430W,
    > -kotłownia 6,91m2 - 1x650W,
    > -komunikacja + korytarz - 1x650W,
    > -pokój 10,82m2 - 1x900W,
    > -pokój 10,15m2 - 1x900W,
    > -pokój dzienny 22,29m2 - 2x900W (lub 3x650W, jeśli chcecie Państwo mieć równe
    panele z kuchnią, dopłata to tylko 100zł),
> [...]
    > 430W: 80x60x3cm
    > 650W: 120x60x3cm
    > 900W: 170x60x3cm
    >

    > KOSZTY EKSPLOATACJI:
    > W nowych domach naszych Klientów wynoszą zazwyczaj ok 3-4zł/m2 średnio miesięcznie
    w sezonie grzewczym:
    > - 3,00zł za 1m2 = 77x3,00zł = średnio 231,00zł x 7mcy grzewczych = ok ok
    1600-1700zł na sezon grzewczy
    > - 4,00zł za 1m2 = 77x4,00zł = średnio 308,00zł x 7mcy grzewczych = ok 2100-2200zł
    na sezon grzewczy.

    > Myślę, że są to bardzo przystępne koszty, które i tak są liczone z pewną nadwyżką.
    Ogrzewanie w eksploatacji jest bardzo porównywalne z ogrzewaniem gazowym, jest też
    znacznie tańsze w inwestycji. Koszty oczywiście są zależne od jakości izolacji, tego
    czy mury są zdrowe, okna są szczelne.

    > Dla porównania mój Szef ma dom 105m2 + garaż 22m2 ogrzewany do +5st.C. Cała zima
    kosztuje go 2000 -2500 złotych.
    > Dom co prawda jest prawie nowy - dobrze ocieplony, jednak mimo to znajdują się w
    nim różne mostki termiczne które systematycznie poprawiają, więc gdyby to było lepiej
    zrobione wynik byłby jeszcze niższy.
    > Dodam że zawsze mają ustawione 21,6st C, w nocy ok 20,6st C, a wieczorami ustawiają
    więcej ok 22 - 22,6st C.

    > Z kolei jeden z naszych montażystów widząc jak ogrzewanie działa u Klientów
    zamontował panele u siebie, mimo że na działce miał dostęp do gazu ziemnego. Metraż
    ok 75m2, parterowy, ocieplony dom 4letni murowany. Na całą zimę przy utrzymaniu temp
    ok

> [...]
    > -dojazd na montaż GRATIS
    > RAZEM: 10545,00zł + 8%VAT = 11388,60zł
    >
    > RAZEM 2 ETAPY = 13332,60zł
    >

    > WYKONAWSTWO 1 ETAPOWE:
    > -rozprowadzenie instalacji elektrycznej pod ogrzewanie + materiały (stan domu
    surowy zamknięty) - 1600,00zł
    > -panele grzewcze - 8295,00zł POLSKI PRODUKT Z 10 LETNIĄ GWARANCJĄ
    > -termostaty - 1050,00zł (6szt programowalnych + stycznik)
    > -dojazd GRATIS
    > RAZEM: 10945,00zł - 5%RABATU = 10397,75zł + 8%VAT = 11229,57zł
    >
    > Wiadomo na budowie liczy się każda złotówka, tak więc większość wykonywanych przez
    nas inwestycji odbywa się w jednym etapie (wybór Klientów).
    > Wygląda to w następujący sposób - ekipa monterska przyjeżdża kiedy dom jest w
    stanie surowym.
    > Planuje miejsca montażu termostatów, paneli grzewczych, rozprowadza instalację
    elektryczną, oraz pozostawia panele grzewcze i termostaty do montażu końcowego przez
    Państwa ekipę budowlaną lub nawet przez Państwa.
    > Na miejscu pracownicy wszystko pokażą co i jak zrobić. Jest to proste, cała
    filozofia polega później na podłączeniu przewodów żółty do żółtego, niebieski do
    niebieskiego i brązowy do brązowego.
    > Dzięki takiej opcji można zaoszczędzić ponad 2100 złotych (można więc powiedzieć,
    że prysznic gratis). Oczywiście jeżeli nie jest Pan w stanie wykonać montażu we
    własnym zakresie bądź ekipa budowlana nie ma czasu tego wykonać, wystarczy zadzwonić.
    Zgodnie z powyższą wyceną montaż końcowy wraz z dojazdem wyniesie 1400zł + 8%VAT =
    1512,00zł, a zatem i tak ma Pan oszczędność ok 600zł przy wyborze wykonawstwa 1
    etapowego z naszym montażem końcowym.

    > Termostaty - w standardzie stosujemy model euroster 2026, jego najciekawsze funkcje
    to:
    > - prosta intuicyjna obsługa - na każdy dzień 4 programy - pokazane obrazkowo - 1)
    wstajemy rano, 2) wychodzimy z domu, 3) wracamy do domu, 4) idziemy spać. Na każdy
    program może być inna temperatura i inny czas,
    > - licznik czasu pracy - dzięki któremu możemy kontrolować zużycie przy różnych
    nastawieniach,
    > - ustawiamy np. tylko poniedziałek i kopiujemy na pozostałe dni (ułatwione,
    przyspieszone ustawianie),
    > - także zasilanie bateryjne, aby w razie zaniku prądu nie zniknęły ustawienia,
    > - tryb wakacyjny - na każdym z termostatów można ustawić max 7 dni, a co jak
    wyjdziemy na np. 10 dni ? Proponowany termostat ma możliwość ustawienia naszego
    powrotu nawet do 99dni,
    > - blokada ustawień - można zablokować termostat, aby osoby nie powołane nie
    zmieniały ustawień,
    > - podświetlenie + duże cyfry.
    >
    > Możliwe jest też zastosowanie sterowania internetowego (za dopłatą). Szczegóły do
    omówienia.

    > 10 POWODÓW DLA KTÓRYCH MUSICIE PAŃSTWO WYBRAĆ ECO PARTNER:
    >
    > - produkujemy panele grzewcze w Polsce od 1998 roku,
    > - termostaty montujemy tylko Polskiej produkcji, żadnych chińskich modeli.
    >
    > - rocznie montujemy ogrzewanie w ponad 20.000m2 !!! Podkreślę jeszcze raz -
    MONTUJEMY.

    > - wiemy, że prawidłowe miejsce montażu ma ogromne znacznie i wpływ na koszty
    eksploatacji. Nie skupiamy się na sprzedawaniu towaru wysyłkowo, ponieważ nabywca,
    mógłby popełnić błąd i być niezadowolony ze sprzętu. Przy prawidłowym montażu
    ogrzewanie powinno pracować np. 4 godziny, przy nieprawidłowym np. 8godzin, a to 100%
    droższy rachunek.
    > - 10 lat gwarancji na panele grzewcze w standardzie,
    >
    > - panele grzewcze się nie psują, ze względu na matę grzewczą wykonaną w
    nanotechnologii,
    > - sami jesteśmy użytkownikami tego ogrzewania, tak więc wiemy "co w trawie
    piszczy". Prowadzimy testy, wiemy , że ogrzewanie można źle zamontować np. na dużej
    otwartej przestrzeni typu salon + kuchnia. Różnica w czasie pracy ogrzewania wynosić
    może nawet 100% !

    ilości naszych prac), http://www.najtanszeogrzewanie.pl/jakpomoglismy.php

    > - listy referencyjne na stronie internetowej -
    http://www.najtanszeogrzewanie.pl/jakpomoglismy.php?
    id=281

    > - jako jedyni na rynku jesteśmy w stanie skontaktować Państwa z użytkownikiem
    naszego ogrzewania,
    > I CO JESTEŚCIE PAŃSTWO ZDECYDOWANI ? MONTUJEMY ? A może jeszcze jakieś pytania ?
    jestem do dyspozycji - ZAPRASZAM DO KONTAKTU 533 305 749 w godz. 8-17.

    > gorąco pozdrawiam

    Ogrzewanie prądem nawet w II taryfie jest nieco droższe od ogrzewania
    gazem z butli i o ponad połowę droższe od ogrzewania gazem z sieci.

    Ogrzewanie gazem z sieci kosztuje ok. 18-20gr/kWh.

    Ogrzewanie gazem z butli kosztuje 27-30gr/kWh

    Weź jednak pod uwagę, że ciepło jest Ci potrzebne zwłaszcza wtedy, kiedy
    obowiązuje I taryfa, czyli najdroższy prąd, który kosztuje wtedy po
    60-65 gr za kWh.

    Grzejąc panelami, które nie akumulują ciepła w II taryfie i nie oddają
    go w I taryfie, część energii będziesz kupował drogo, bo po 60-65gr/kWh

    Średnio Cię wyjdzie jakieś 40-45gr/kWh, bo część będziesz musiał
    ogrzewać w drogiej taryfie.

    W przypadku gazów masz cenę stałą, niezależnie czy jest to noc czy dzień.

    Jeżeli masz możliwość podłączenia gazu z sieci to nawet się nie zastanawiaj.

    Rób wszędzie ogrzewanie wodne. Dzięki temu nie "strzelisz sobie w stopę"
    i zawsze będziesz mógł zmienić źródło ciepła na oszczędniejsze np. na
    gaz czy pompę ciepła.

    Takie wodne ogrzewanie będziesz mógł zasilić kotłem elektrycznym, kotłem
    gazowym lub dowolnym innym, włącznie z pompą ciepła.

    Inwestowanie w super-hiper tanie ogrzewanie elektryczne przy użyciu
    paneli to stek bzdur i tu potwierdzam to samo co pisze Zenek. Firma
    sprzedaje panele, które w eksploatacji nie będą ani tańsze, ani droższe
    od każdego innego panela czy grzejnika elektrycznego z marketu. Tyle, że
    kupując grzejniki w markecie kupisz je za 1/10 tej ceny.

    Jak wejdziesz teraz w ogrzewanie panelami elektrycznymi to już będziesz
    zmuszony do płacenia wysokich kosztów za ogrzewanie, a jak wiadomo cena
    energii elektrycznej idzie w górę. Nie zmienisz tego później, bo wiąże
    się to z dużym remontem domu.

    Jak masz możliwość ułożenia podłogówek wodnych to je ułóż. Nie ma
    obecnie oszczędniejszego ogrzewania jak podłogowe i to niezależnie czy
    będziesz grzał gazem czy też prądem. Zwłaszcza grzanie prądem da spore
    oszczędności przy wodnym ogrzewaniu podłogowym, ponieważ podłogówki
    akumulują ciepło i umożliwiają pobieranie energii z sieci elektrycznej w
    II tańszej taryfie i oddawanie tego ciepła w I taryfie.

    Jeżeli miałbym rozważać ogrzewanie tymi super-hiper panelami to wolałbym
    zainwestować w pompę ciepła, dzięki czemu koszty ogrzewania 3 krotnie
    obniżysz.

    Tak jak napisał Zenek - koszt montażu pompy ciepła podobny, a koszt
    ogrzewania dużo niższy.