  • Data: 2023-12-20 16:18:58
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 20 Dec 2023 10:07:37 +0100, Cavallino

    > Te szyby to Ci parują właśnie od tego. że używasz klimy.

    Litości... jak moga parować od używania klimy,
    skoro klima powietrze osusza, tak, nawet w zimie.

    > Normalnie nie, wystarczy sam nadmuch.

    Normalnie to zależy od wilgotności. Ja nie mam w samochodzie
    na podłodze wkładek gumowych, tylko welury. Także w zimie,
    więc nie mogę wylać wody, muszą się po prostu wysuszyć.
    Bez klimy to a... a... awykonalne.

    > Gdy w ogóle klimy nie włączasz, to parowanie jest znacznie
    > mniejsze, występuje praktycznie incydentalnie/jest pomijalne.

    Bzdura. Chyba że ogrzewania się nie używa wtedy faktycznie
    nie parują tak mocno, bo i nie ma punktu rosy na szybie.
    Gdyby było tak cudnie bez klimy, to by się za PRLu, gdy
    klimy nie było w samochodach, kompletu irchy, gąbek
    i innych wycieraczek nie woziło.

    --
    Pozdor
    Myjk