  • Data: 2011-04-17 20:38:44
    Temat: Re: ogrodzenie miedzy dzialkami
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.04.2011 22:00, Budyń pisze:

    [ciach]

    Znasz się na ogrodzeniach jak na poprawnym pisaniu w usenecie...

    Łaskawie naucz się łamać linie.

    Co do ogrodzeń, to bez mojej zgody nie wolno ci stawiać swojego
    ogrodzenia w granicy ze mną.

    Więc jeśli zrobisz taką samowolkę to nie dość, że nie obciążysz mnie
    kosztami remontowania, to jeszcze ja mogę ciebie zmusić do rozebrania
    tego ogrodzenia i pokrycia wszelkich zniszczeń spowodowanych na moim
    terenie przez twoją budowę i rozbiórkę, z odszkodowaniem za zdeptaną
    trawę włącznie.

    A moja ewentualna zgoda, której nie muszę wyrażać (i wtedy będziesz
    musiał budować swoje ogrodzenie wyłącznie na swoim terenie, a nie w
    granicy) może być obwarowana warunkiem/umową, że wszelkie koszta
    konserwacji ponosisz ty.