eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepytanie teoretyczne odnośnie sensu zwiększania izolacji › Re: pytanie teoretyczne odnośnie sensu zwiększania izolacji
  • Data: 2011-05-16 19:44:28
    Temat: Re: pytanie teoretyczne odnośnie sensu zwiększania izolacji
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom> szukaj wiadomości tego autora

    > A co z przenikalnością cieplną...? czy pianka o grubości 20 cm dorówna
    > wełnie o grubości 40 cm...?

    Nie wiem. Ci co natryskują przekonują, że tak właśnie jest. Nie wiem jak to
    zweryfikować ale do piany przekonuje mnie, poza mniejszymi grubościami, dużo
    mniej mostków, wszystko jest jednak dużo szczelniej zrobione.
    W każdym razie przy 40cm wełny przynajmniej rozważyłbym pianę jako
    alternatywę.

    Pozdr.