eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepytanie teoretyczne odnośnie sensu zwiększania izolacji › Re: pytanie teoretyczne odnośnie sensu zwiększania izolacji
  • Data: 2011-05-16 20:15:37
    Temat: Re: pytanie teoretyczne odnośnie sensu zwiększania izolacji
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Maj, 19:32, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
    > Nie wiem czy to pytanie to jaja jakies czy co?
    > 50cm welny na stropie, 40 na skosach, 30cm styropianu na scianach i 20cm
    > posadzka. Nie no to nie moze byc cieple.

    Ale po co ta ironia? Mój dom jest na papierze (nawet nie na papierze
    jeszcze ;) więc pytam praktyków którzy już mieszkają i mają ode mnie
    10x większe doświadczenie.

    > Brak wykuszy, balkonikow, garazu, pewnie zbudujesz jakis hit
    > architektoniczny. Zaplanuj tylko duze okna, bo styropian plus sciana to co
    > najmniej 55cm grubosci. Dobrze jakby troche swiatla przez nie wpadalo.

    Teściu budował za komuny z tego co było i co dało się skombinować,
    ściany ma grube na 50 cm i jakoś nie ma problemu z oknami, myślę że
    niepotrzebnie dramatyzujesz :>

    Pzdr.
    L.