  • Data: 2011-01-25 18:49:19
    Temat: Re: spadająca moc świetlówki
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:4d3ece36$0$2457$65785112@news.neostrada.pl...
    > "kogutek" <s...@g...pl> wrote in message
    >
    > Trzeba mieć wiedzę na początek. Jasność świecenia źródeł tradycyjnych
    > spada w miarę upływu czasu. Świetlówki są wrażliwe na prąd płynący przez
    > nie jak i na częstość załączania, także na temperaturę otoczenia.
    > Niesprzyjające warunki pracy utrudniają jej zapłon jak i mocno skracają
    > jej życie.
    jak sądzisz czy wszystkie świetlówki
    po kilku minutach dają mniej światła dając w zamian ciepło?!

    czy ma na to jakiś wpływ praca w poziomie - plafon?
    nie miałem okazji przyjżeć się nowym philips

    ale pewnie czeka mnie zakup, bo te marketowe 14w jednak do kuchni/łazienki
    za mocne (bardzo małe pomieszczenia)
    no ale zdecyduje po otrzymaniu tej diodowej
    zaplacona wczoraj w nocy, czekam z niecierpliwoscia :]

    do innych myślcie co chcecie, testy będą za pare dni ;)