  • Data: 2015-10-24 07:15:54
    Temat: Re: taras dachem
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 23 października 2015 20:20:03 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    nie ale można kombinowac z tarasem na domu:-)

    ładny dom nie oznacza ze on bedzie pasował do otoczenia.

    > A jak podcierasz sobie d... to także sprawdzasz w jaki sposób jest to
    > dozwolone?
    > Jak mnie wkur..... takie pier....nie, że "chaos urbanistyczny".
    > Wytłumacz mi w czym jest lepszy "las" takich samych domów, takich samych
    > ogrodzeń, takich samych uliczek, gdzie nawet mieszkańcy mają problem z
    > trafieniem do swojego domu?

    nie jestem urbanistą ale dostrzegam różnice miedzy osiedlem w którym kazdy domek
    sobie, od starej stodoły do pseudopalacyku z kolumnami - a osiedlem z miliona takich
    samych budynków. Gdzies pomiedzy jest dobre budownictwo.

    b.