  • Data: 2010-02-07 17:21:09
    Temat: Re: wewnętrzna antena TV
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Qwinto" <q...@g...pl> wrote in message news:hkmll9$phs$1@news.onet.pl...
    > "Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message

    http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_wielokier
    unkowa_saturn_1_ze_wzmacniaczem_A5060.htm

    > Antena telewizyjna _wielokierunkowa_ do szukania sygnału :)
    > Normalnie ROTFL łykendu :)
    >
    > PS. Do szukania to raczej kierunkowa sie nadaje :)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Qwinto

    Owszem - do precyzyjnego. Ta dookólność nie jest rzeczywista. Więć jeżeli na
    tej uzyska się sygnał jakiej takiej jakoci można w tym miejscu zamontować
    dobrą antenę na dany kanał, inne na pozostałe i przy pomocy zwrotnicy mieć
    to co trzeba, lub zadowolić się sygnałem z tej małej, cena niewielka. A
    można sobie na działce lub biwaku telewizor używać.