  • Data: 2010-02-15 19:43:15
    Temat: Re: wewnętrzna antena TV
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Prawusek" hlan13$cck$...@a...news.neostrada.pl

    > Tu antena szerokopasmowa od 6 do 69 kanału mała i lekka polaryzacja pozioma
    > przy mocowaniu jak na rysunku:
    > http://www.dipol.com.pl/antena_asp-8w_wersja_a_ze_wz
    macniaczem_lna-169_A0029.htm

    Ta kosztuje 43 złote. Tyle mógłbym wydać. Problemem jest zewnętrzność
    anteny i zaciekawienie jakie może budzić. :) Kolejne problemy to
    mocowanie i prowadzenie przewodu.

    Najważniejszym problemem jest niepewność co do skuteczności. :)

    Dziś drutowa antena wewnętrzna nie pokazuje niczego na żadnym kanale.
    Wczoraj w nocy (drut przedłużaczowy zamieniłem na antenowy drut) mogłem
    od biedy oglądać program pierwszy, nawet czasami mogłem rozróżnić kolory.

    Czy nie będzie tak, że i ta prawdziwa/normalna antena niewiele da?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    M@ile słane do mnie czytam, ale na razie nie odpowiadam
    na nie, gdyż ma popsuty notebook. Proszę o cierpliwość. :)