    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: zmiękczanie wody
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Sun, 15 Nov 2020 20:50:18 +0100

    Sun, 15 Nov 2020 20:33:47 +0100, Pilocik

    > czy ktoś z grupowiczów używa?
    > można prosić o opinie?

    Ja dopiero niedawno kupiłem przy spinaniu "maszynowni". Już stoi, ale
    jeszcze nie włączyłem w obieg -- więc się nie wypowiem odnośnie
    użytkowania, ale mogę coś skrobnąć. Kupiłem u Jakuba, bardzo sympatyczny i
    pomocny młody człowiek, możesz przekręcić, nie ściemnia, doradza ->
    https://www.q17filtry.pl/realizacje

    Ja mam takiego składaka, filtr plus osobne wiadro
    (koszt 2800 zł z filtrem wstępnym i solą):
    https://www.q17filtry.pl/images/galerie/33/thumbnail
    s/Q17galeria6.jpg
    https://www.q17filtry.pl/images/galerie/33/full/Q17g
    aleria19.jpg
    Najważniejsza w tym cyrku jest głowica (poza doborem odpowiedniej wielkości
    złoża) która ma gwarantować długą i bezawaryjną pracę.

    Jedyny mankament jaki widzę to dosyć spore zużycie wody na rzecz pracy
    złoża. Plusem ma być brak zacieków i konieczności mycia. Oczywiście tej
    zmiękczonej wody pić nie będę, mam osobny kran z wodą surową podciągnięty
    do kuchni (a po drodze jeszcze do lodówki). Generalnie nie wiem jakich
    opinii szukasz, no bo zadanie tego urządzenia jest relatywnie proste.

    --
    Pozdor
    Myjk