  • Data: 2017-03-29 11:40:42
    Temat: Re: zmywarka 45 vs 60
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 22 Mar 2017 08:39:03 +0100, scruffty

    > Tylko 60. Miałem kiedyś 45 i jest za mała (brytfanki, patelnie itp. zajmują
    > dużo miejsca). U mnie przy rodzinie 2+2 nawet 60 nastawiamy codziennie,
    > czasem wyjdzie tak, że co drugi dzień. Prawie nic nie myję ręcznie, nawet
    > raz użytych szklanek, bo jak zobaczyłem ile wody używam na takie mycie, to
    > zmywarka bierze mniej.

    Dlatego w nowym domu wstawię 2x45. :P Obecnie mam 60 i czasem stoi 2 dni, a
    czasem 2 dni i uruchamiam już na siłę pakują prawie czyste rzeczy (w sensie
    takie, które wystarczy tylko opłukać w zlewie). Jak będzie 2x45 to jedną
    uruchomię codziennie, a w tym czasie będzie się zapelniać druga. Cenowo,
    jak patrzyłem, nie wychodzi drożej niż 90, a i jakby, odpukać za wczasu
    (choć niedawno mi 6-letni Bosch się wysypał -- ale tu obwiniam kiepską
    instalację elektryczną, bo wielokrotnie mi korki wywalało), jedna padła, to
    będzie zawsze druga w odwodzie. :P

    --
    Pozdor Myjk