  • Data: 2017-03-29 11:57:13
    Temat: Re: zmywarka 45 vs 60
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 29 marca 2017 11:40:48 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Dlatego w nowym domu wstawię 2x45. :P Obecnie mam 60 i czasem stoi 2 dni, a
    > czasem 2 dni i uruchamiam już na siłę pakują prawie czyste rzeczy (w sensie
    > takie, które wystarczy tylko opłukać w zlewie). Jak będzie 2x45 to jedną
    > uruchomię codziennie, a w tym czasie będzie się zapelniać druga. Cenowo,
    > jak patrzyłem, nie wychodzi drożej niż 90, a i jakby, odpukać za wczasu
    > (choć niedawno mi 6-letni Bosch się wysypał -- ale tu obwiniam kiepską
    > instalację elektryczną, bo wielokrotnie mi korki wywalało), jedna padła, to
    > będzie zawsze druga w odwodzie. :P

    Dwie zmywarki to dobry pomysł,
    Ale 2*60 a nie 2*45
    W jednej czyste naczynia i sztućce do drugiej wkłądamy brudne. i tak dookoła. Miejsce
    w szafce zaoszczędzone
    Jednak skoro przez dwa dni nie możesz napełnić 60 to znaczy że nie gotujecie w domu
    Bo same sztućce i talerze to jedna sprawa ale garnki miski czy co tam jeszcze?
    Wczoraj u nas zmywarka 2 razy latał
    Raz po obiedzie ze sztućcami, talerzami, garnkami itp pobrudzonymi od rana do obiadu.
    Wieczorem pasztet robiłem i znowu wyszło dwa garnki, miska, sztućce, talerze z
    kolacji, elementy maszynki do mielenia, patelnia po smażeniu pieczarek do pasztetu i
    zmywarka pełna. Takie dwie miski + garnek jedną półke potrafią zawalić
    Same patelnie też zmyware blokują. Mamy 3 takie chyba 30cmcm średnicy i często myjemy
    ręcznie bo w zmywarce za duzo miejsca zajmują. A