  • Data: 2014-07-20 00:04:48
    Temat: Re: znikam z forum na około rok
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pani Basia napisała:

    > Najpierw były listy dyskusyjne, kto je jeszcze pamięta?
    > Lata 90, moje początki internetu - usenet raczkował, królowały listy
    > dyskusyjne. Umarły, wyparły je grupy. A teraz są fora i blogi bardziej
    > cywilizowane w formie, a i bogatsze w treści, usenet odchodzi do lamusa.

    Zaraz, zaraz, o co chodzi z tą "cywilizowaną formą"? Nie jestem w stanie
    nic powiedzieć na temat treści, jaką wypełnione są fora -- a to z tego
    powodu, że formę ich znajduje jako odległą od cywilizacji. Nie mogę, nie
    umiem i nie chcę cofać się w rozwoju, a korzystanie z tych wynalazków
    jest dla mnie taką udręką, jak czerpanie korbą wody ze studni.

    Blogi to jeszcze inna historia. Owszem, jako zjawisko nawet cenię, ale
    komunikacja jeśli tam jakaś jest, to asymetryczna. Więc to co innego.

    --
    Jarek