  • Data: 2014-07-20 14:20:21
    Temat: Re: znikam z forum na około rok
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pani Basia napisała:

    > Nie ma tam, przynajmniej w tych miejscach, do których zaglądam
    > wulgarności, czy agresji, ale ta już wiąże się z treścią...

    To całkowicie jest treścią. Z formą nie wiąże się wcale.

    > ...która jest merytoryczna i ciekawa.

    Wierzę na słowo. Muszę wierzyć na słowo.

    > Przypadkowo trafiłam w kilka ciekawych dla mnie miejsc,

    Tu już zaczyna się problem. Kilka. Ja mogę śledzić jedno ciekawe
    miejsce, zwłaszcza jeśli jest ono technicznie zorganizowane tak
    doskonale jak Usenet, że praktycznie nie angażuje mojego czasu.
    Ale łazić wciąż w kółko po różnych miejscach? Na to trudno by było
    mi się zdobyć.

    > szukając konkretnych informacji.

    Też trafiłem. Na przykład na rzeczy napisanie kilka lat wcześniej.
    W ogóle fora, to dla mnie jest "coś, na co trafia się guglem".
    Wcześniej zdarzało mi się, że gdy szukałem rozwiązania jakiegoś
    problemu, guglel wskazywał mi akurat moją radę, którą przed laty
    komuś udzieliłem w Usenecie. Teraz gugiel wyłączył archiwa Usenetu
    z indeksowania, tak jak niedostępny jest dla niego Facebook. To mi
    się podoba -- można tu pisać różnie rzeczy, a pies z kulawą nogą
    tego nie znajdzie.

    > Oczywiście nie piszę o forach gazetowych, czy komentarzach pod
    > artykułami.

    Komentarze pod artykułami, to też vox populi. Zdarza mi się przejrzeć.

    Jarek

    --
    Gdzie ten czas co miał się sprawdzić
    Przegadane noce w bieli