  • Data: 2014-07-20 18:38:30
    Temat: Re: OT Re: znikam z forum na około rok
    Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

    > A co do przepychanek, to w nich samych nie widzę niczego złego. Zależy
    > kto i jak przepycha. Są tacy, co się nadają najwyżej do przepychania
    > skrzyń w magazynie. Ale takich tu się po prostu ignoruje. Jakoś
    > potrafiłem odnaleźć się w grupach, gdzie pojawiało się kilkaset
    > wiadomości dziennie, a większość od idiotów. Gdybym nie potrafił,
    > to i chodzenie po ulicy powinno mi być strasznym (znów to odkrycie
    > Lema). Nauczyłem sie dostrzegać tylko tych, których dostrzegać warto
    > (pewnie znów coś przeze mnie przeziera, ale podobno to nie jest źle,
    > że przeziera).

    O, to, to.
    Ten usenet sprzed lat, setki postów, przepychanki, a w nich i sporo
    inteligentnych, i zabawnych, to i ja bardzo lubiłam. A teraz już nie
    wiem, gdzie taki jest. A może to po prostu znużenie dinozaura, bo ile
    lat można czytać, jaki rower kupić, jakie buty na Beskid Niski, czy
    który aparat lepszy.
    Na garkuchnię właściwie już nawet nie zerkam.

    Że przeziera, to dobrze.

    > Intrygujący był fenomen IRC-a -- ludzie bez końca siedzieli przy
    > terminalach i klepali jakieś gupoty, a lepszy był ten, kto miał refleks
    > i krótszy czas reakcji. Niepojęta fascynacja synchroniczną komunikacją
    > online, zorganizowną jak w czasach radia i telefonu, gdy już można było
    > wygodnie porozumiewać się asynchronicznie offline. Ta i późniejsze fale,
    > które przeminęły, miały podłoże technologiczne -- ludzi kręciła ta cała
    > nowoczesność. Że oni są w tym słynnym Internecie.

    NA IRCa nie załapałam się, choć byli tacy, co namawiali.

    > - na niektórych grupach
    > zrobiło się lepiej niż było kilka lat temu, ale z tego nie można wyciągać
    > zbyt pochopnych wniosków.

    To chyba nie trafiłam na nie.

    > Ten, co mnie z nim łatwo było pomylić (jakby co, to ja w samoobronie
    > teraz działam).
    A nie, raczej nie mylę z nikim nikogo.
    Choć nadal nie wiem.

    > Ludzie listy piszą, zwykłe, polecone
    > piszą, że kochają, nie śpią, klną, całują się
    > ludzie listy piszą nawet w małej wiosce
    > listy szare, białe, kolorowe...

    Jak wspominki starych kombatantów, to wspominki, co sobie żałować:
    http://www.youtube.com/watch?v=P9z_Fat8WZk
    --
    B.