  • Data: 2014-07-20 16:20:19
    Temat: OT Re: znikam z forum na około rok
    Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

    > To co innego. Kiedy powstał Usenet, spełniał bardzo ważną rolę.
    > Ktoś, kto dajmy na to poszukiwał dokumentacji do dzyndzlotronu
    > XC-46b, znajdował grupę misc.dzyndzlotrony lub inną najbardziej
    > zbliżoną tematycznie, zamieszczał tam swoją prośbę i czekał.

    No to jest tak. Pytam i czekam.
    Potrzebuję np. informacji, czy jest dobry dostęp do WiFi w
    Huunhuurtułowie. Albo co ciekawego tam się jada. No to pytam. Ktoś, kto
    był, odpowiada. A jeśli nie był, pisze, że był w okolicy ;) Za chwilę
    pojawia się ktoś, kto wie i wyjaśnia. A przy okazji pisze mi, że radzi
    wziąć przejściówkę, bo prąd ichni ma inne napięcie. Na co odzywa się
    inny i proponuje, by zajrzeć do jego blogu, bo ma zdjęcia stamtąd. A
    jeszcze inny, na co trzeba uważać na granicy. I tak leci.
    To wszystko może przychodzić na @.
    Czyli działa w sumie podobnie, jak dawniej usenet, tyle, że bez
    przepychanek.

    > Też jestem, ale wiem. Ludzie piszą, żeby inni czytali, ale tylko
    > fejsikowi mogą to zobaczyć. Zuckerberg dba o to, by Page z Brinem
    > mu do ogródka nie zaglądali i w szkodę nie leźli.

    Pewnie i fejsik kiedyś się nasyci informacjami, albo fejsikiem się
    nasycą. I będzie znów inne bawitko.

    > Wiem, plotkować nie jest ładnie. W tych komentarzach widuję dość
    > regularnie jednego takiego, z którym wiedliśmy w swoim czasie wiele
    > usenetowych dyskusji.

    No to w ramach plotek: ciekawe, kto?

    --
    B.