  • 691. Data: 2021-06-18 21:58:40
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 18.06.2021 o 11:13, quent pisze:

    > Już o tym tu pisałem aleś przegapił. Alternatywą jest przechorowanie -
    > ja wybieram tę opcję identycznie jak przy całej masie innych chorób
    > wirusowych, które przechodziłem.

    Znam takich, co też przeszli tę opcję. Jeden z nich niestety po kilku
    miesiącach przeszedł zawałem na tamten świat. Nie został oczywiście
    "zaliczony" w poczet śmiertelnych ofiar covidu, chociaż de facto nią jest.

    > Ja się nawet cieszę, że ludzie się szczepią.

    Nie wątpię, przejedziesz się na plecach ludzi z wyższym poziomem
    odpowiedzialności, także za innych.

    No ale to perfidne jest i nie masz się czym chwalić.

    --
    Ewa

  • 692. Data: 2021-06-19 08:16:35
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 18.06.2021 o 20:53, FEniks pisze:

    > O "kilkadziesiąt" %, a właściwie o 100%, problem został zbagatelizowany
    > zeszłego lata. Co nastąpiło potem, wszyscy wiemy.

    o Polsce nie będę się wypowiadał, bo mieszkam w UK, a tu było wręcz
    przeciwnie.

    > Niekoniecznie. Są badania, które obalają tę tezę.

    Oczywiście i nie ma badań na jej skuteczność, bo nie leży to w niczyim
    interesie (oprócz pacjentów, ale to żaden interes)

    > Nieważne ile jest na rynku. Ważne, że leczenie nią covidu jest nowym
    > zastosowaniem.

    Ważne, bo wiesz jakie ma skutki uboczne, a co za tym idzie - kto może
    stosować a kto nie. A czy pomoże? choćby było 0,001% szans że pomoże to
    powinno być natychmiast zastosowane (przyjmując, że jest bezpieczne.
    Jeśli np. branie 4000jm witaminy D, czy czegokolwiek innego może
    zmniejszyć ryzyko czy objawy, to powinno być natychmiast zalecone).
    Zamiast tego zastosowano izolację, niszczenie psychiki, zdrowia i opieki
    medycznej, zabijając znacznie więcej, niż mimo największych starań
    rządów umarło na covid**

    **-w zasadzie już WHO oficjalnie twierdzi, że PCR nie powinno być
    stosowane bez połączenia z objawami, tak że zaczekajmy aż przestaniemy
    losować tymi testami "chorych" i okaże się oficjalnie, że nie wiemy ile
    osób zmarło na covid. A może nie przestaniemy losować, bo coś czuję że
    będą takie bańki informacyjne - będą kraje żyjące normalnie i inne - np.
    europa- żyjąca w swojej bańce, bez informacji, że kolejne kraje
    zabroniły paszportów segregacji medycznej itp.

    > To, że Ty o czymś nie słyszałeś, nie znaczy, że badania w jakimś
    > kierunku się nie toczą.

    jasne, mam nadzieję że się toczą, mimo, że wszystko co nie jest
    wspaniałą szczepionką jest uciszane. Logicznym jest, że społeczeństwo
    będzie zdrowsze, jak będzie straszone pandemią, której nawet by nie
    zauważyło nie mając telewizora*

    *-będę tak uważał, dopóki nie będzie debaty publicznej na ten temat, a
    jedynie propaganda jednej strony i usuwanie głosów drugiej, jak do tej
    pory. Sorry, taka manipulacja do mnie nie trafia i od razu zapala mi się
    czerwona lampka.

  • 693. Data: 2021-06-19 08:22:34
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 17.06.2021 o 20:09, Myjk pisze:
    > Wed, 16 Jun 2021 08:01:02 +0200, quent

    > Zaszczepionych jest w milionach a tych twoich codziennych spływających
    > informacji o nadspodziewanych (ROTFL) NOPach jest tyle co kot napłakał (a
    > zdecydowanie mniej niż zginełoby ludzi w wyniku braku szczepień).

    wiedziałeś, że w Polsce, aby zgłosić NOP należy podać numer seryjny
    szczepionki, bez tego ponoć się nie da? to jak myślisz, jaki % NOPów
    jest zgłaszanych? Nie dość, że lekarzowi musi się chcieć spędzić na tym
    dodatkowy czas, musi być przekonany, że chce zgłosić ten NOP, to musi
    ustalić coś, co często może być nie do ustalenia w rozsądnym czasie.
    Problem nie jest tylko polski, w usa ponoć też szacuje się, że ok. 1%
    NOPów jest zgłaszanych. Ale to tylko teoria spiskowa (na razie).
    Ale o tym nie dowiesz się ze swojego telewizora, bo takie informacje są
    USUWANE, oczywiście dla naszego dobra.

    Lukasz

  • 694. Data: 2021-06-19 10:34:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jun 2021 14:04:04 +0200, FEniks

    > Nie, z pewnością lepiej by było zorganizować debatę z lekarzami żtp.
    > głównego nurtu, żeby mogli dyskutować z padającymi tam teoriami i obawami.

    Przecież to byłaby woda na młyn. Dyskusja z trollami nigdy nie miała i nie
    ma najmniejszego sensu. Od tego są badania, a badania pokazują że problemy
    są wyolbrzymiane przez takich co chcą zaistnieć, ale umiejętności nie mają.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 695. Data: 2021-06-19 10:45:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 18 Jun 2021 11:13:02 +0200, quent

    > Coś masz na bank.

    Nie coś, tylko mam odporność, a wraz z innymi którzy się zaszczepili,
    tworzymy odporność zbiorową. Są też tchórze, tacy jak ty, ze swoimi
    teoriami spiskowymi, a którzy nie słuchają specjalistów i nie uwzględniają
    badań, którzy narażają innych na chorobę i śmierć.

    > Na ludziach jeszcze nie testowano tego.

    Czego znowu nie testowano, skoro nowoczesne szczepionki istnieją od lat
    min. 50!

    > Nie są znane skutki uboczne długoterminowe.

    Gdybyś się zapoznał z danymi jak te szczepionki działają to byś nie pisał o
    bzdurach typu skutki uboczne długoterminowe.

    > Jako mysz laboratoryjna dasz nauce zapewne sporo feedback-u z czasem.

    Głupi byłeś, głupi jesteś i taki już widać pozostaniesz.

    > Już o tym tu pisałem aleś przegapił. Alternatywą jest przechorowanie -
    > ja wybieram tę opcję identycznie jak przy całej masie innych chorób
    > wirusowych, które przechodziłem.

    Bo jesteś samolubem i tchórzem. Ale to już wiemy. Wiemy też, że to żadna
    alternatywa, bo mimo skrajnych ograniczeń które zdewastowały gospodrkę,
    zmarły absurdalne wręcz ilości ludzi. Gdyby iść twoim "genialnym" bosakowym
    planem, to byśmy w zimie na bosaka chodzili.

    > Ja się nawet cieszę, że ludzie się szczepią.
    > Ponieważ jw.

    No ale sam się nie szczepisz, bo jesteś nieodpowiedzialnym tchórzem i
    samolubem. A wszystko to, bo czytać i myśleć nie potrafisz.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 696. Data: 2021-06-19 11:58:14
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 19.06.2021 o 09:34, Myjk pisze:
    > Thu, 17 Jun 2021 14:04:04 +0200, FEniks

    > Przecież to byłaby woda na młyn.

    Dlatego kasujmy badania czy informacje od lekarzy niezgodnych z linią
    partii. Nie wiem czy śmiać się czy płakać z twoich poglądów

    Dyskusja z trollami nigdy nie miała i nie
    > ma najmniejszego sensu. Od tego są badania, a badania pokazują że problemy
    > są wyolbrzymiane przez takich co chcą zaistnieć, ale umiejętności nie mają.

    Badania nic nie pokazują, dopóki widzimy tylko informacje zgodne z
    jednym nurtem. Komunista nie jest w stanie zrozumieć, że ludzie potrafią
    sami myśleć i bez narzucania im poglądów też przeżyją - znacznie lepiej
    niż kontrolowani przez nieomylną partię.

    Lukasz

  • 697. Data: 2021-06-19 12:11:57
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 19.06.2021 o 09:45, Myjk pisze:
> [...]
    > teoriami spiskowymi, a którzy nie słuchają specjalistów i nie uwzględniają
    > badań, którzy narażają innych na chorobę i śmierć.

    są też tacy, którzy słuchają specjalistów sprzed nowej teorii, którzy
    odporność zbiorową upatrują nie tylko w testowych produktach zwanych
    szczepionkami

    > Czego znowu nie testowano, skoro nowoczesne szczepionki istnieją od lat
    > min. 50!

    specjaliści mówią, że faza testowa zakończy się między grudniem 2022 a
    2024, w zależności od producenta

> [...]
    > zmarły absurdalne wręcz ilości ludzi. Gdyby iść twoim "genialnym" bosakowym
    > planem, to byśmy w zimie na bosaka chodzili.

    ja poczekam do przyszłego roku, jak będą wyniki zniesienia wszystkich
    ograniczeń w Teksasie czy innych państwach i porównamy to z idiotyzmami
    w Polsce

    Lukasz

  • 698. Data: 2021-06-19 20:39:08
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 18.06.2021 o 21:58 FEniks <x...@p...fm> pisze:

    > Jeden z nich niestety po kilku miesiącach przeszedł zawałem na tamten
    > świat. Nie został oczywiście "zaliczony" w poczet śmiertelnych ofiar
    > covidu, chociaż de facto nią jest.

    Rozwiniesz, w jaki sposób śmierć na zawał, jest efektem
    covidu/covida/jakkolwieksiętoodmienia?
    Kamil

  • 699. Data: 2021-06-19 21:10:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 19 Jun 2021 10:58:14 +0100, ddddddddddddd

    > Dlatego kasujmy badania czy informacje od lekarzy niezgodnych z linią
    > partii. Nie wiem czy śmiać się czy płakać z twoich poglądów

    Nikt nic nie kasuje. Po prostu niech ci "oświeceni" przeprowadzą RZETELNE
    badania i podają RZETELNE wyniki dając podparcie dla swoich tez, a potem
    idą do dyskusji. Póki co wszystkie takie dyskusje kończyły się pogrążeniem
    takich "oświeconych" (antyszczepionkowców), co nie przeszkodziło im
    oczywiście jątrzyć dalej, a nawet mogli wtedy uderzyć w retorykę że mają
    rację a partia (która?) ich próbuje uciszyć.

    > Badania nic nie pokazują, dopóki widzimy tylko informacje zgodne z
    > jednym nurtem.

    Oczywiście że pokazują. Ten nurt jest, owszem, jeden, ale podparty
    badaniami takimi jak one mają być a nie polegające na wyszczekiwaniu tez
    bez elementarnego podparcia.

    > Komunista nie jest w stanie zrozumieć, że ludzie potrafią
    > sami myśleć i bez narzucania im poglądów też przeżyją - znacznie lepiej
    > niż kontrolowani przez nieomylną partię.

    Jaką znowu partę? Reptilianie mają już swoją światową partię?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 700. Data: 2021-06-19 21:20:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 19 Jun 2021 11:11:57 +0100, ddddddddddddd

    > są też tacy, którzy słuchają specjalistów sprzed nowej teorii, którzy
    > odporność zbiorową upatrują nie tylko w testowych produktach zwanych
    > szczepionkami

    Jasne, widać tę "minioną" teorię w postaci odporności zbiorowej na
    przykładzie grypy, która od lat toczy choroby w cywilizowanych krajach
    napędzając wielomiliardowy rynek leków. E... idź, idź.

    > specjaliści mówią, że faza testowa zakończy się między grudniem 2022 a
    > 2024, w zależności od producenta

    Jak każdego innego leku, ale oczywiście sraczką jest tylko teraz, bo się
    niektórym dzbanom od teorii spiskowych dostało wody na młyn. Po raz kolejny
    zatem, szczepionki wektorowe są stosowane od wielu lat, zmieniają się tylko
    szczegóły, mRNA była opracowywana od 2003 roku i to nie jest żadna
    specjalna nowość.

    > ja poczekam do przyszłego roku, jak będą wyniki zniesienia wszystkich
    > ograniczeń w Teksasie czy innych państwach i porównamy to z idiotyzmami
    > w Polsce

    Co ty znowu z tą polską, przecież, powtarzam ponownie, to jest problem
    światowy.

    --
    Pozdor
    Myjk