  • 121. Data: 2022-09-03 00:09:52
    Temat: Re: Warto teraz sprzedać mieszkanie.
    Od: Uzytkownik <adres@serwer>

    > Raz że jeszcze nie ma jesieni a dwa że w przeciągu dziesięciu lat o ile ustąpi
    zakłócenie jakim jest wojna i sankcje średnia cena węgla nie będzie specjalnie
    odbiegają od ceny z poprzednich lat. A może się okazać że cena dziesięcioletnia
    będzie niższa niż sprzed zakłócenia Pojawiło się zakłócenie i państwa i ludzie
    wdrożyli programy ochronne.

    Jak czytam Twoje wypowiedzi to nachodzi mnie myśl, że żyjesz w jakimś
    oderwanym od rzeczywistości świecie.

    10 lat temu jak kupowałem dom, miałem do sprzedania mieszkanie.
    Wystawiłem je za 130 tys. Niestety nie było chętnych, a najwyższa oferta
    jaką mi wtedy proponowano to 110 tys.

    Po 6 latach mieszkanie poszło za 270 tys. Czyli 2 razy drożej. Teraz
    takie mieszkania "chodzą" po ponad 350 tys. Przez ten okres mieszkanie
    nie przynosiło żadnych strat, a wręcz jeszcze przynosiło zyski, bo byli
    lokatorzy, którzy w zębach przynosili pieniądze.

    Obecnie najtańsze mieszkania w ruderach to ok. 2000zł/m2. Nowego
    mieszkania nie da się kupić poniżej 5000zł/m2

    Mam znajomego, który żyje z kupowania okazjonalnego zadłużonych,
    zaniedbanych mieszkań, remontowaniu i ich szybkiej sprzedaży. W miesiącu
    potrafi obrócić nawet 2 mieszkaniami, a mieszkania sprzedają się jak
    przysłowiowe "ciepłe bułeczki". Najdłużej sprzedające się mu mieszkanie
    sprzedawał niecałe 2 miesiące. Bywa, że jeszcze nie skończy remontu, a
    już ma klientów.

    7 lat temu kupowałem węgiel ekogroszek najwyższej klasy po 850-860zł.
    Obecnie nieco gorszy ekogroszek kosztuje 3200-3300zł, a do tego jeszcze
    go nie ma. Ludzie się zapisują w kolejki i nie wiadomo czy im się uda
    kupić. Najtańszy i najlichszy węgiel kosztuje 2500zł.

    Węgiel PiS-owski za 996zł to bujdy na resorach. Wszyscy o nim słyszeli,
    ale nikt go nie widział. Od 2 miesięcy jedzie ponoć tani węgiel z
    Kazakhstanu. Wszyscy, a zwłaszcza rząd o nim mówi. Ale też nikt nie
    widział tego węgla.

    Obecne cyny węgla to nie jest tylko wynik wojny w Ukrainie, bo przed
    wojną węgiel ten kosztował już ponad 2000zł.

    Mieszkania, a zwłaszcza ziemia nie będą tanieć. Nie masz też się czym
    podniecać, że gdzieś tam we Włoszech czy w Hiszpanii sprzedają domy po 1
    Euro, bo tak naprawdę ta sprzedasz obwarowana jest wieloma wymogami
    (wyremontowanie, nadzór konserwatora zabytków itp.). W rzeczywistości
    koszt nabycia takiego domu jest wyższy niż zakup nowego domu lub jego
    wybudowania.

    W Polsce trafiają się okazje, ale to trzeba siedzieć w temacie i mieć wtyki.

  • 122. Data: 2022-09-03 01:04:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 3 września 2022 o 00:09:56 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    > (wyremontowanie, nadzór konserwatora zabytków itp.). W rzeczywistości
    > koszt nabycia takiego domu jest wyższy niż zakup nowego domu lub jego

    Czy mógłbyś przeanalizowac wykres z linku i napisać jakie wyciągnąłeś wnioski?
    Dodatkowe informacje są takie. Mamy 15 milionów mieszkan z czego 12 milionów
    zbudowano po wojnie. Dwa miliony mieszkań stoi pustych. Domek traktowany jest jak
    mieszkanie. Przed akcją kupowania mieszkań 80% mieszkało we własnym mieszkaniu/domu.
    Po akcji ok 90% będzie mieszkało we własnym mieszkaniu/ domu. Średnia długości życia
    dla kobiet i mężczyzn w Polsce to 76 lat.
    https://www.google.com/search?q=wyz+demograficzny+po
    lska&oq=wyz&aqs=chrome.2.69i57j69i65j35i39j0i433i512
    j0i512j0i3j0i512j46i512j0i512l2.5891j0j7&client=tabl
    et-android-lenovo&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#im
    grc=iehWs4ZaSQARAM

  • 123. Data: 2022-09-03 09:16:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 3 września 2022 o 00:09:56 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > . Od 2 miesięcy jedzie ponoć tani węgiel z
    > Kazakhstanu. Wszyscy, a zwłaszcza rząd o nim mówi. Ale też nikt nie
    > widział tego węgla.

    Jest, zamówiłem dla Mamy i za tydzień będę widzial
    https://sklep.dobry-ekogroszek.pl/produkt/ogien-ultr
    a/
    "Witamy serdecznie!
    Wznawiamy sprzedaż Ekogroszku OGIEŃ.
    W tej chwili mamy ten bardziej kaloryczny czyli Ogień Premium i Ogień Ultra.
    Czas oczekiwania na ekogroszek od zakupu to ok 6 dni roboczych.
    Gwarantujemy, że ekogroszek jest SUCHY i ODKAMIENIONY!
    Węgiel, który sprowadzamy pochodzi z Kazachstanu, a nie z federacji rosyjskiej."

    Za 2200zl pojawił się w sprzedaży w sieci polski produkt-ekogroszek gumowy.
    Za 2400zl jest czeskim ekogroszek.o.marnej kaloryczności, strasznie dymiący
    wyglądający jak pokruszony węgiel brunatny

  • 124. Data: 2022-09-03 09:38:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 3 września 2022 o 09:16:17 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    > Za 2400zl jest czeskim ekogroszek.o.marnej kaloryczności, strasznie dymiący
    wyglądający jak pokruszony węgiel brunatny

    Marnie więc widoku czekają nas tej zimy jak ludzie zaczną oponami rozdrobnionymi
    pallic czy tym tanim czeskim, dymiącym syfem.

  • 125. Data: 2022-09-03 11:23:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 3 września 2022 o 09:38:21 UTC+2 Kris napisał(a):

    wyglądający jak pokruszony węgiel brunatny
    > Marnie więc widoku czekają nas tej zimy jak ludzie zaczną oponami rozdrobnionymi
    pallic czy tym tanim czeskim, dymiącym syfem.
    Przestań pierdolić jak jakis głupi chuj z jelopozycji o rtęci. Nie ma tyle śmieci i
    opon żeby mogły stanowić powszechne źródło ciepła. Poza tym potnij oponę na takie
    kawałki żeby weszły do pieca. Szczęścia życzę. Opony dobre do palenia na
    demonstracjach.

  • 126. Data: 2022-09-03 11:26:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 3 września 2022 o 11:23:11 UTC+2 4...@g...com napisał(a)
> [...]
    kawałki żeby weszły do pieca. Szczęścia życzę. Opony dobre do palenia na

    Wpisz w google "ekogroszek gumowy"
    Daj znać co ustaliles.

  • 127. Data: 2022-09-03 11:31:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 3 września 2022 o 11:23:11 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
    > Poza tym potnij oponę na takie kawałki żeby weszły do pieca.
    Pierwszy z brzegu filmik
    https://youtu.be/9BdnkzeevOM

  • 128. Data: 2022-09-03 11:34:47
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > Za 2400zl jest czeskim ekogroszek.o.marnej kaloryczności, strasznie dymiący
    wyglądający jak pokruszony węgiel brunatny
    Byłbym zapomniał. Miały sprzedawać indywidualnym osobom nie wolno.
    Jest jeszcze w oficjalnej sprzedaży coś nazywane ekomialem.
    W cenią ponad 2tys/tona

  • 129. Data: 2022-09-03 12:30:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 3 września 2022 o 11:31:20 UTC+2 Kris napisał(a):
    > Pierwszy z brzegu filmik
    > https://youtu.be/9BdnkzeevOM
    Twoja ta maszyna? Bo jak nie to możesz udać się w kierunku sugerowanym na pewnej
    wyspie.

  • 130. Data: 2022-09-03 12:30:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 2 Sep 2022 16:04:48 -0700 (PDT), w
    <c2fc6770-446f-4ba5-9c33-8e0d86af6bfdn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    Po akcji ok 90% będzie mieszkało we własnym mieszkaniu/ domu. Średnia długości życia
    dla kobiet i mężczyzn w Polsce to 76 lat.

    Gadasz te swoje bzdury niczym tępi rządowi pis-owcy. Ich i twoje imaginacje
    jedno, a rzeczywistość na końcu zawsze wymierza wam plaskacza w twarz.

    Mieszkania w mieście zawsze będą drożeć.

    A jeżeli nie, to sprzedawaj swoje i wyprowadzaj się gdzieś na zadupie za
    mieszkanie za 50 tys. Będziesz zarobiony. Tylko, że nikt tak nie robi.