  • 41. Data: 2017-12-28 09:21:57
    Temat: Re: Woda z wodociagu 3zł a ze studni 0,1zł
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 28 grudnia 2017 00:13:08 UTC+1 użytkownik Sebastian Rusek napisał:
    > Przy zużyciu 7m3/miesiąc masz 3 regeneracje pewnie w okolicach 80-100l
    > każda (liczę tak dużo, bo po regeneracji jeszcze program "płukanie soli"
    > musi być;), czyli eksploatacyjnie jakieś grosze wychodzą.

    Być może, nie mam pojęcia ile tego leci bo jest wpuszczone w kanalizę
    w kotłowni. Ale jak ktoś bardzo chce to mogę kiedyś zmierzyć wiadrami ;)

    > A jak się żyje z wodą 0 dH? Nie myślałeś o mieszaniu jednak trochę z tą
    > twardą?

    Mam taki plan, jest tam zaworek na bajpasie i można mieszać. Z zerem
    jest ok, myślałem że będzie gorzej. Tylko nie wiem na ile ustawić żeby
    było ok.

    > Wiesz ile nasypał?
    > Jaki konkretnie masz zmiękczacz?

    Wsypał chyba ze 3 worki ale nie jestem pewny.
    A model "26":

    http://technikawody.pl/wp-content/uploads/2017/05/ka
    rta_katalogowa_zmiekczaczy_water_technic.pdf

    L.

  • 42. Data: 2017-12-28 11:11:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-12-28 o 00:13, Sebastian Rusek pisze:

    > Przy zużyciu 7m3/miesiąc masz 3 regeneracje pewnie w okolicach 80-100l
    > każda (liczę tak dużo, bo po regeneracji jeszcze program "płukanie soli"
    > musi być;), czyli eksploatacyjnie jakieś grosze wychodzą.

    Pomnóż razy 5 :D.
    U mnie regeneracja bierze ok 500l

    --
    Pete

  • 43. Data: 2017-12-28 15:42:25
    Od: yabba <g...@g...com>

    > Urzad Skarbowy nikomu jeszcze nic darmo nie dal. Jak za uzywanie prywatnego
    samochodu do dzialalnosci gospodarczej pozwajaja odliczyc ok zlotowke za kilometr to
    znaczy ze koszt przejechania stu kilometrow to ok. sto zlotych.

    Dla samochodu osobowego
    - o poj. skok. do 900 cm3 0,5214 zł/km
    - o poj. skok. pow. 900 cm3 0,8358 zł/km

    yabba

  • 44. Data: 2017-12-28 16:37:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No fakt ze nie zlotowka. Z dziesiec lat temu ostatni raz odliczalem i stawki byly
    podobne. Sadzilem ze urosly. Zmienia sie tyle ze przejechanie stu kilometrow to nie
    sto zlotych a 83,56zl.

  • 45. Data: 2017-12-28 17:30:32
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Póki co, prądu na razie zabarwić się nie da :P

    Pożyjemy, zobaczymy ;-) Ja tam mam wszystko na prąd więc żeby nie było,
    też liczę że nie dożyję.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 46. Data: 2017-12-28 18:48:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Juz dozyles. Przed chwila pan Telewizor zlotousty o jakis pakiet dotyczacy
    elektromobilnosci przyszykowal czy moze juz przyjal. I w nim te miliony samochodow
    elektrycznych co maja byc do 2025 sa ujete. Statystycznie do 2025 mam dozyc. Jesli
    oni to planuja i jeszcze elektrownie atomowe, mega lotnisko, terminal na cala europe
    na towary z Chin, polskie lekarstwa, samoloty podwodne, latajace krazowniki, tunel do
    USA przez srodek Ziemi z koleja prozniowa itd to znaczy ze juz niedlugo wyrwiemy od
    niemcow kase za wojne. Bo tylko przy kasie za reparacje to wszystko bedzie mozliwe.
    Morawiecki calkiem powaznie mowi o tych wszystkich inwestycjach ktore maja byc a na
    ktore zwyczajnie nas nie stac.

  • 47. Data: 2017-12-28 19:34:45
    Od: l...@g...com

    Zamierzenia są wielkie a skończy się jak zwykle. Jesli dostaniemy jakąkolwiek kasę,
    to starsi bracia w wierze będą musieli dostać swoją dolę.

  • 48. Data: 2017-12-28 20:17:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Dec 2017 10:34:45 -0800 (PST), l...@g...com
    napisał(a):

    > Zamierzenia są wielkie a skończy się jak zwykle. Jesli dostaniemy jakąkolwiek kasę,
    to starsi bracia w wierze będą musieli dostać swoją dolę.

    Nie płacz nam w rękaw tylko wygryź ich z interesu :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 49. Data: 2017-12-28 21:52:24
    Od: l...@g...com

    Wygryźć koszernego z interesu, no co ty. To krwiożerczy antysemityzmus.

  • 50. Data: 2017-12-28 22:18:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przed wojna byli Polakami to im sie nalezy tak jak wszystkim Polakom. Oni sie tylko
    troche inaczej modla. Uwazam ze jak ktos mysli ze dostanie z tej kasy zlotowke do
    reki to sie myli. Kazdy wezmie udzial w podziale ale posrednio. Teraz na nfz biale
    plomby sa na zeby z przodu. Jak bedzie kasa to bez kolejki implanty beda na nfz. Z
    reparacjami komuna zrobila nam prezent. Nigdy sie czerwona banda ich nie zrzekla ale
    i sie nie upominala. Stawiam pieniadze przeciwko lisciom z parku ze banda dostawala
    od niemcow pieniadze zeby sie nie upominala. Za zrzeczenie sie tez by dostali kase
    ale tylko raz. Z punktu widzenia bandy raz jest bez sensu skoro mozna do konca swiata
    i jeden dzien dluzej.