  • 1. Data: 2011-06-20 16:07:22
    Temat: Zamocowanie podejścia do bateri w ściance G-K
    Od: " Mariusz" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Jak w temacie , czy są jakieś sposoby na w miare sztywne zamocowanie podejścia
    instalacji wodnej do bateri prysznicowej w ściance zrobionej z profila 75 ?

  • 2. Data: 2011-06-20 20:00:18
    Temat: Re: Zamocowanie podejścia do bateri w ściance G-K
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    " Mariusz" <m...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Witam
    > Jak w temacie , czy są jakieś sposoby na w miare sztywne zamocowanie podejścia
    > instalacji wodnej do bateri prysznicowej w ściance zrobionej z profila 75 ?

    Ja to zrobiłem zwyczajnie przykręcając płytkę montażową do tyłu profili. Profile
    w tym miejscu były gęsto, bo to ścianka łukowa. Na to przyszły 4 warstwy płyt
    6mm, izolacja p. wilgociowa i płytka. Ramię z przedłużkami miało chyba z 10cm.
    Im dłuższe ramię, tym zamocowanie sztywniejsze. Bateria przykręcona w ten sposób
    jest bardzo sztywna.

    --
    Bartek

  • 3. Data: 2011-06-20 20:03:11
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> wrote:

> [...]
    > chyba z 10cm. Im dłuższe ramię, tym zamocowanie sztywniejsze. Bateria
    > przykręcona w ten sposób jest bardzo sztywna.

    Acha, w miejscu wyjścia przedłużek ze ściany należy zrobić manczetę np. z taśmy
    izolacyjnej lub kupić gotową i wkleić na szlam uszczelniający. Usztywni to
    przedłużki bardzo mocno.

    --
    Bartek

  • 4. Data: 2011-06-21 20:01:11
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik " Mariusz" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podejścia
    > instalacji wodnej do bateri prysznicowej w ściance zrobionej z profila 75

    przykręć wewnątrz kawałek płyty osb lub wiórowej i do tego płytkę montażową
    z podejściami.
    można też na elemencie metalowym, np na sztywnym kątowniku zamocowanym
    między profilami
    jeżeli płyty kładziesz zgodnie ze sztuką, tzn podwójnie to możesz na śruby z
    podkładkami do pierwszej płyty a w drugiej zrobić otwory w które schowają
    się śruby i zaszpachlować, tylko przy tym jedna uwaga: śruby muszą być
    fosfatowane lub zabezpieczone antykorozyjnie (inhibitor + lakier) bo w
    przeciwnym przypadku śruby będą korodować od styku z gipsem.
    Można też wielopunktowo przez płytę zamocować płytkę montażową za pomocą
    spaxów - tak jak się mocuje płytę do profili
    --
    Jackare