  • 31. Data: 2020-09-09 23:37:57
    Temat: Re: Zamrażarka szufladowa help
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-09-09 o 21:42, Irek.N. pisze:

    > Za 5, może 8 lat zaczną Ci pękać plastiki. Nic groźnego, czy
    > upierdliwego w eksploatacji. Ot po prostu zrobią się pęknięcia i
    W starej nie pękły to czemu w nowej mają pękać?

    > szczelinki powychodzą. Poza tym zgadzam się z Tobą, daje radę :)
    Ale ma dupiate chłodzenie, musiałem jej kanał z tyłu robić :(

    --
    Janusz

  • 32. Data: 2020-09-10 16:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski j...@l...waw.pl ...

    > zamrażarka ze zmywarką.

    hmm, nigdy nie widziałem takiego polaczenia.
    Dasz linka?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 33. Data: 2020-09-10 16:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

    > Czyli mniemana zarazą.

    jestes mniemanie inteligentny?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 34. Data: 2020-09-10 19:46:26
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > W starej nie pękły to czemu w nowej mają pękać?

    W mojej popękały, sprzedawca mówi że to normalne :(

    > Ale ma dupiate chłodzenie, musiałem jej kanał z tyłu robić :(

    Chyba nie zabudowałeś jej szczelnie?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 35. Data: 2020-09-10 21:30:07
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-09-10 o 19:46, Irek.N. pisze:

    > W mojej popękały, sprzedawca mówi że to normalne :(
    No to nieciekawie, zobaczymy co w praniu czyli użytkowaniu wyjdzie, na
    razie dają radę.

    > Chyba nie zabudowałeś jej szczelnie?
    No kiedy właśnie mam ją na wcisk, tak firma zrobiła mi zabudowę do kuchni.
    Więc mam po centymetrze luzu w koło, ze starą nie było problemu bo był
    grzejnik z tyłu
    jak to standardowo się robiło, to miał się jak chłodzić szafka nad
    lodówką ma luz z tyłu.
    A w tym nowym samsungu się okazało że grzejnik jest na dole więc lodówka
    z tyłu prawie płaska i na 1,5cm od ściany się dosuwa (jest głębsza) a na
    dole z tyłu ma sprężarkę, grzejnik i wentylator, tworzy to kanał na
    przelot prawo-lewo, dlatego po przeczytaniu instrukcji i wymagań
    producenta wyszło na to że musiałem zrobić w spiżarce dziurę i w szafce
    z lewej także i zabudować ją żeby lodówka nie dmuchała do szafki.

    --
    Janusz

  • 36. Data: 2020-09-11 00:52:01
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest 10 Sep 2020 14:59:51 GMT, Budzik pisze:
    > Użytkownik Jarosław Sokołowski j...@l...waw.pl ...
    > hmm, nigdy nie widziałem takiego polaczenia.
    > Dasz linka?

    A niech tam, wyręczę Kolegę:
    https://tinyurl.com/y3t8n467

    k.

  • 37. Data: 2020-09-11 12:21:18
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2020-09-08 o 13:27, Lisciasty pisze:
    > Głupia sprawa. Nigdy w życiu nie kupowałem zamrażarki, zawsze człowiek
    > miał jakieś używki skądś a teraz mus kupić nową.
    > Ma być duża i szufladowa. Innych kryteriów nie ma.
    > Prądu może jeść dużo, nie musi być A++++++++++++.
    > Ktoś wspomoże? ;)
    >
    > L.

    Hej,
    Od 2 tyg. stoiu nas:
    https://www.euro.com.pl/zamrazarki/samsung-rz32m7535
    b1-twin.bhtml?mid=013444a0b358fd9936ce9e9dd2acbd85&u
    tm_source=prosba-o-opinie&utm_medium=email&utm_campa
    ign=Opinie_klientow&utm_content=Napisz_opinie&2020-0
    9-04_00054

    Po innych 2 modelach lodówko zamr. ten jest lepszy!

    Robak

  • 38. Data: 2020-09-12 06:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof Gajdemski s...@d...org.pl ...

    > A niech tam, wyręczę Kolegę:
    > https://tinyurl.com/y3t8n467

    Ładna kształtna zmywarka :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch