  • 21. Data: 2020-09-09 11:34:15
    Temat: Re: Zamrażarka szufladowa help
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 8 września 2020 20:18:20 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:
    > A co dla Ciebie oznacza duża?
    > Mam lodówkę samsunga dwudrzwiową - jedne drzwi to zamrażarka, drugie
    > lodówka, wysokość jakieś 1,9m, dwa agregety invertorowe.
    > To dużo czy mało dla Ciebie?
    > Są takie jak moja - ale całe zamrażarki lub lodówki.

    Duża w sensie 1,9m może być. Ja wiem że są. Ja pytam jaką kupić ;)

    L.

  • 22. Data: 2020-09-09 12:46:23
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-09-08 o 20:27, FEniks pisze:

    > Wirus w koronie.
    >
    > Ewa

    Czyli mniemana zarazą.

  • 23. Data: 2020-09-09 13:39:57
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Lisciasty.
    On 09.09.2020 11:34 you wrote:

    > W dniu wtorek, 8 wrze=C5=9Bnia 2020 20:18:20 UTC+2 u=C5=BCytkownik
    > Tomasz G= orbaczuk napisa=C5=82:
    > =BCarka, drugie =20
    > we.
    > Du=C5=BCa w sensie 1,9m mo=C5=BCe by=C4=87. Ja wiem =C5=BCe s=C4=85.
    > Ja pyt= am jak=C4=85 kupi=C4=87 ;)

    Pod prawie pięciu lat używam jakąś Beko. Bez wodotrysków, podstawowy
    model.

    --
    Pete

  • 24. Data: 2020-09-09 13:48:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pete napisał:

    > Pod prawie pięciu lat używam jakąś Beko. Bez wodotrysków,
    > podstawowy model.

    A czy dostępny jest model rozszerzony, z wodotryskami?
    Ze względnu na oszczędność miejsca, chętnie bym nabył
    urządzenie "dwa w jednym', zamrażarka ze zmywarką.

    --
    Jarek

  • 25. Data: 2020-09-09 13:55:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Jarosław Sokołowski.
    On 09.09.2020 13:48 you wrote:

    > A czy dostępny jest model rozszerzony, z wodotryskami? Ze względnu
    > na oszczędność miejsca, chętnie bym nabył urządzenie "dwa w jednym',
    > zamrażarka ze zmywarką.

    Zapewne tak.
    Ale ponieważ sortowanie ustawiłem wg ceny rosnąco i zatrzymałem się na
    pierwszej stronie z wynikami, to nie zaglądałem na stronę dwa i kolejne.
    A tak to nawet mogły być z wbudowanym piekarnikiem i ekspresem do kawy.

    --
    Pete

  • 26. Data: 2020-09-09 14:25:25
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ale czegoś chciałoby się skrzyniową. Jak wygląda użytkowanie takiej
    > skrzyni, gdzie okaże się, że woreczek z grzybami jest na dnie,
    > przywalony lodowymi cegłami? Na oko brakuje mi w skrzyniowych bogatego
    > podzielenia przestrzeni na jakieś pojemniki, kosze, podwieszenia, które
    > można łatwo wyjmowac. Ale gdy zajrzę do którejś, jest tam duża skrzynia
    > i jakiś mały koszyczek z boku.
    >
    > pozdro

    +skrzyniowe
    wrzucasz jak chcesz
    nie masz ryzyka połamania szuflad
    cieżej uszkodzić
    funkcjonalność niewrażliwa na wysokie zaszronienie
    Możesz zakupy wsypać do niej
    -skrzyniowe
    ograniczona wysokość (z szufladami są do 2m wysokości)
    przy rozmrażaniu ciężko usunąć wodę (wanna)

    +szufladowe
    łatwiej zorganizować zapasy
    więcej wejdzie do wysokiej
    łatwiej znaleźć produkt w niej
    -szufladowe
    delikatne szuflady które łatwo połamać a zwykle albo drogie albo nie
    można dokupić
    nadmiar szronu może uniemożliwić zamykanie i otwieranie
    Nieco wolniej pakujesz do niej (bo układasz)

  • 27. Data: 2020-09-09 15:09:04
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2020 o 11:34 Lisciasty <l...@p...pl> pisze:

    > Duża w sensie 1,9m może być. Ja wiem że są. Ja pytam jaką kupić ;)

    Ja mam od paru lat (bliżej 10 niż 5) samsunga, u mnie się nie psuje :-)
    Nic mi nie pękło, nie połamało się - szuflady i szyby w środku całe.
    Zamrażalnika nie rozmrażałem, szronu nie ma, myjemy tylko szuflady i pólki
    od czasu do czasu - jak się wybierze z nich wszystko.

    TG

  • 28. Data: 2020-09-09 20:24:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-09-09 o 14:25, sirapacz pisze:

> [...]
    > nie można dokupić
    >     nadmiar szronu może uniemożliwić zamykanie i otwieranie
    >     Nieco wolniej pakujesz do niej (bo układasz)
    Kupiłem ostatnio samsunga lodówkę z zamrażarką z defrostem automatycznym,
    nie ma problemu ze szronem w zamrażalniku, szuflady czyste, więc da się.
    Ogólnie wrażenia bardzo dobre, wysoka jakość wykonania, szuflady dość
    mosne, chodzą lekko. Ma wentylator co miesza powietrze w środku.

    --
    Janusz

  • 29. Data: 2020-09-09 21:42:53
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Ogólnie wrażenia bardzo dobre, wysoka jakość wykonania, szuflady dość
    > mosne, chodzą lekko. Ma wentylator co miesza powietrze w środku.

    Za 5, może 8 lat zaczną Ci pękać plastiki. Nic groźnego, czy
    upierdliwego w eksploatacji. Ot po prostu zrobią się pęknięcia i
    szczelinki powychodzą. Poza tym zgadzam się z Tobą, daje radę :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 30. Data: 2020-09-09 22:58:26
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 09.09.2020 o 11:34, Lisciasty pisze:

    > Duża w sensie 1,9m może być. Ja wiem że są. Ja pytam jaką kupić ;)
    >
    > L.

    Teściowej kupowałem (w sensie poprosiła aby wybrał i zakupił) Bosch-a,
    kilka lat u niej już stoi,
    grube ścianki, przyzwoite szuflady, jakiś alarm otwartych drzwi,

    tylko jest dosyć ogromniasta - chyba ~ 70x70cm , jakieś 190cm wysoka,
    nie mam jak sprawdzić, piszę z pamięci.