    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Złaczka 1 ''
    Date: Tue, 28 Feb 2023 22:14:02 +0100

    Szukam złączki 1'' ale takiej specjalnej. Mam pojemnik plasikowy (kosz
    na smieci 140l) w której chcę dokonac odwiertu i użyć złączki, która po
    obu stronach może być zakończona wężem 1'' (CAL) ale warunek jest JEDEN.
    Łącze musi być szczelne. Żadnego kleju, ma być rozkręcane.

    Jest to projekt zewnętrznego filtra 140l do oczka wodnego gdzie z jednej
    strony mam wąż wylotowy a z drugiej strony (wewnątrz) mam wąż, który
    sięga dna zbiornika/kosza. Całość jest przelewowa, tzn dostarczam wodę
    pompką z góry, która jest filtrowana i samoczynnie wypływa.

    Zrobiłem cos takiego ale użyłem i działało, czyli standardowego
    szybkozłącza ogrodowego w połaczeniu z oringami i działało rok...tyle że
    plastik pojemnika był cienki i stary i w końcu popękał. Czasem miałem
    wycieki, bo to nieperfekcyjne uszczelnienie. Szukam złączki/przelotki,
    która zapewni mi dobre uszczelnienie w sensie odpowiednich
    podkładek/uszczelek, które to zapewnią. Nie ma tam ciśnienia. Film
    poglądowy:
    https://youtu.be/jUUdBxzAymI

    Użyta na filmie złączka, nie zapewnia w 100% szczelności...może jest
    klejona ale nie chcę kleju bo w przypadku peknięcia/wymiany zbiornika
    chcę mieć możliwość demontażu.

    Problem polega na tym, że muszę mieć pewność, bo ten mechanizm
    pozostawiony bez opieki na tydzień...może mi wypompwać wodę z oczka a
    ryby bez wody raczej nie pływają :) Casroramy, Liroje itp odwiedzone.
    Nic tam ciekawego nie znalazłem. W necie też szukałem. Szukam perfekcji :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>