  • Data: 2011-10-13 17:34:09
    Temat: ciężkie płytki na pionowej powierzchni...
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    przebudowa kominka w trakcie... zrobiłem taką odstającą ramkę wokół
    drzwiczek, szerokości po 20 cm z każdej strony i grubości 10 cm...
    wykonana z ytonga klejonego do obudowy z suporeksu i dodatkowo
    mocowana sporą ilością wkrętów... wiec odpaść nie powinno...:-) ale,
    przywiozłem właśnie gres, którym zamierzałem to obłożyć i tu mam
    dylemat, gres ma grubość jakiś 1cm i ciężki jak cholera... jakoś mam
    obawy, czy się na pionowej powierzchni utrzyma... raz, że ciężki
    (kawałki 20x60 cm)... dwa, że się nad szybą mocno nagrzewa... trzy, że
    suporeks to gówniana powierzchnia pod płytki... stan na dzisiaj:
    suporeks zaciągnąłem cienką warstwą atlasa do glazury, kupiłem soudal
    24A do klejenia, ale na płytki jeszcze mam paragon, w razie zwrotu...
    co sądzicie? będzie trzymać, czy szukać czegoś lżejszego???

    pozdrawiam
    s_13