  • 21. Data: 2023-02-07 03:31:48
    Temat: Re: nie mój dom :)
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 6 lutego 2023 o 23:15:29 UTC+1 Janusz napisał(a):

    > :)
    > Przy komputerach pracuję od '85 roku, wracając do internetu pamietam
    > pierwsze próby wymiany informacji na łączu dzierżawionym telefonicznym
    > na modemach 1200 bodów, szaleństwo w ciapy :)

    > Dlatego napisałem że nie ta grupa, tu faktycznie młodzieży mniej.

    > Ja mam 63.

    > Typowe, grzejnik ma w środku rurkę od złącza na drugą stronę do góry,
    > więc jest prawidłowo podłączony na krzyż.
    >
    > --
    > Janusz
    Możecie mi mówić Proszę Pana.

  • 22. Data: 2023-02-08 22:26:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 3 lutego 2023 o 22:39:34 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > w tym co mieszkam zdejmowali podłoge
    > zeby przesunąc rurki.
    >
    > https://www.reddit.com/r/CasualUK/comments/10sfyfc/h
    as_my_plumber_gone_rogue_or_is_this_radiator/

    Na Bałutach w pożydowskich kamienicach takie kfiatki bywają.
    https://zapodaj.net/f897f95f8b327.png.html

  • 23. Data: 2023-02-08 23:57:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 8 lutego 2023 o 22:26:55 UTC+1 Kris napisał(a):

    as_my_plumber_gone_rogue_or_is_this_radiator/
    > Na Bałutach w pożydowskich kamienicach takie kfiatki bywają.
    > https://zapodaj.net/f897f95f8b327.png.html
    Dałeś zdjęcia z CV.

  • 24. Data: 2023-02-10 18:02:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 8 Feb 2023 13:26:54 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Na Bałutach w pożydowskich kamienicach takie kfiatki bywają.
    > https://zapodaj.net/f897f95f8b327.png.html

    To że pajęczyna to pikuś ale wygląda na to, że użyto kształtki pvc do
    zimnej wody.

    --
    Marek

  • 25. Data: 2023-02-10 18:36:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 10 lutego 2023 o 18:02:30 UTC+1 Marek napisał(a):
    > To że pajęczyna to pikuś ale wygląda na to, że użyto kształtki pvc do
    > zimnej wody.

    Zenki miewają różne pomysły.

  • 26. Data: 2023-02-23 21:45:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 10 lutego 2023 o 18:36:39 UTC+1 Kris napisał(a):
    > Zenki miewają różne pomysły.
    od takich jak ten co ze swojego CV dałeś nie mają.