  • 21. Data: 2018-01-22 13:13:47
    Temat: Re: ocieplenie ściany garazu od wewnątrz
    Od: w...@g...com

    > Ja mam tak
    > Wylewka(a właściwie u mnie to jest kostka betonowe) w garażu dochodzi do miejsca
    gdzie brama opada
    > Różniej jest 5cm przerwa i zaczyna się kostka na podjeździe
    > W tą ok 5 cm przerwę napsikałem piany(takiej rozprężnej z puchy) przykryłem folia i
    opuściłem bramę
    > Piana zastygła bramę podniosłem, folie zerwałem
    > Nie robiłem tego ze względów "termicznych"(bo problem pewnie pomijalny) ale
    bardziej chodziło i mi o szczelność zęby myszy czy inne robactwo nie właziło

    Może to i dobry pomysł.
    Ja też mógłbym właśnie wyciąć diaksem taki kanał w wylewce dokładnie w miejscu gdzie
    brama dochodzi do wylewki, dać piankę (a może styrodur). Ale przydało by się jeszcze
    czymś estetyczno/trwałym 'przykryć' od góry (jakaś gumowa uszczelka, etc.

    pzdr
    Bogdan

  • 22. Data: 2018-01-22 14:23:03
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Mam taki sam uklad - sciany graniczace ze scianami "cieplymi" ocieplilem
    10cm styro z lambda 31, tak samo jak i sufit garazu - nad nim mam
    pomieszczenie ogrzewane. Rozwiazanie zdaje egzamin, choc grzeje dopiero
    3 miesiace - wad nie widac:)
    Piotr

  • 23. Data: 2018-01-22 22:15:05
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 18 Jan 2018 23:30:25 -0800 (PST), uciu napisał(a):

    > Garaz w bryle domu - i nie chciabłym go ogrzewać choć pętla podłogówki tam jest -
    jakby było - 30 :-)

    A masz w niej wodę czy glikol? Bo jak Ci tam parę razy podłoga z "martwą"
    pętlą z wodą przejdzie przez zero, to efekty mogą być mało ciekawe.

    > Mam styropian 5cm 036- został z podłogi i 5cm grafit 031.
    > Przyklejać te 2 styropiany czy wystarczy 5cm 031??

    Ja bym kleił oba. Różnicę za ścianą wyraźnie poczujesz.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl