  • 51. Data: 2021-05-14 12:59:50
    Temat: Re: przebudowa kotłowni - czyli co tu można zrobić jeszcze gorzej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

> [...]
    > gorącej wody z zasobnika CWU.
    >
    > Miejscem w którym mogą Ci się namnażać bakterie to zasobnik CWU.
    > Woda w zasobniku CWU ma temperaturę, która uniemożliwia rozwój
    > legionelli, a w kranie zawsze masz wodę o stałej temperaturze np.
    > 45'C. Raz na jakiś czas podnosisz zaworem mieszającym temperaturę
    > na maksimum i wtedy gorąca woda sobie krąży w instalacji. Po ok. 2
    > godzinach takiej dezynfekcji obniżasz temperaturę do 45'C i
    > natychmiast w kranach masz wodę o takiej temperaturze. Dezynfekcję
    > przeprowadzasz wtedy, kiedy wiesz, że nikt nie będzie korzystał w

    A, czyli osoba która mi robiła instalację spierdoliła bo z pewnoscia
    takiego zaworu nie włozyła.

    Rozumiem, ze to taki termostatyczny, robi sie go na wyjsciu z
    zasobnika, z jednej strony wyjście z zasobnika a z drugiej po prostu
    zimna woda?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 52. Data: 2021-05-14 16:56:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 14 maja 2021 o 09:24:44 UTC+2 collie napisał(a):

    > Zapytał szpec od pomp ciepła (też) z pożydowskiej rudery Bałutach
    > opalanej kozą.
    >

    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    > (przysłowie łódzkie)
    Znowu cie kundlu gospodarz do budy na sprężynie przywiązał

  • 53. Data: 2021-05-15 08:36:36
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-14 o 16:56, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
    > piątek, 14 maja 2021 o 09:24:44 UTC+2 collie napisał(a):
    /.../
    > Znowu cie kundlu gospodarz do budy na sprężynie przywiązał

    brawo zenusiu! brawo! zapraszam na pl.soc.polityka ;-)))

    pozdrów nadir'a! ;-))))

    --
    Runt