  • 41. Data: 2021-05-05 09:52:52
    Temat: Re: przebudowa kotłowni - czyli co tu można zrobić jeszcze gorzej
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-05 o 09:23, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
    > On albo to jak ktoś woli nie ma cierpliwości mi odpowiadać. On musi mi odpowiadać.
    To "musi" jest skalą jego głupoty. A czy tak się zna? Półtora roku temu nie potrafił
    podłączyć zaworu elektromagnetycznego i pytał na elektronice jak to zrobić.

    A Q-Q zenusiu! ;-)))

    dzieki tobie zenusiu się nauczył. jesteś jego mistrzem.

    czy przypomnieć ci zenusiu o co ty pytałeś na "elektronice"? ;-)))

    --
    Runt

  • 42. Data: 2021-05-05 11:32:20
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    podłączyć zaworu elektromagnetycznego i pytał na elektronice jak to zrobić.

    Skalą twojej głupoty jest wpierdalanie się w każdym wątku i pisanie
    kłamstw i głupot. Jak widać "musisz" to robić, aby ktokolwiek jeszcze
    chciał z tobą dyskutować.

    Zenusiu wskaż, gdzie ja się dopytywałem o podłączenie zaworu
    elektromagnetycznego. Coś ci się popierdoliło. Albo mnie z kimś
    pomyliłeś, boś stara zrzęda i sklerotyk, albo jak zwykle zmyślasz, bo to
    jest twoja metoda - nawymyślać na czyjś temat kłamstw i powtarzać je tak
    długo, aż wszyscy uwierzą w to, że jest to prawdą. Tyle, że ludzie już
    przestali się łapać na twoje kłamstwa i teraz cię jebią, aż wlezie. Nikt
    cię tu nie lubi i nie traktuje poważnie. Robisz za zwykłego pajaca z
    którego mają kupę śmiechu. Mógłbyś robić za Stańczyka, gdybyś miał
    inteligencję i rozum, ale jesteś tylko zwykłym pajacem, bez odrobiny
    inteligencji.

  • 43. Data: 2021-05-05 11:51:34
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-05-04 o 22:25, ToMasz pisze:
> [...]
    > cały czas, zastrzeżenia do tego, że dozujesz ją w sposób dla Siebie
    > wygodny. w wątku Majki nie pojawiła się legionelioza. Teraz nie

    A nie przyszło Ci do głowy, że po prostu nie jestem nawiedzonym
    wciskaczem "jedynego", "jedynie słusznego", niezależnie od tego czy w
    danym przypadku jest to dobry wybór czy też nie?

    Porównujesz:

    Majkę, która pyta o kocioł do starej instalacji o dużym zładzie.
    Instalacji, której nie jest łatwo wyczyścić z syfu ze względu na duże
    przekroje, a tym samym wolne przepływy i ona nie pyta o szczegóły jak to
    zrobić, jak podłączyć, bo to będzie robił wynajęty przez nią hydraulik,
    tylko pyta jaki kocioł wybrać.

    z Jakubem, który już ma wymienioną instalację na nowoczesną z
    rozdzielaczami i niewielkim zładem, którą stosunkowo łatwo wyczyścić, bo
    rury o małych przekrojach, a tym samym o dużych prędkościach przepływów.
    Ponadto zaprojektowaną w sposób jak najbardziej prawidłowy, a do tego
    powierzchnia użytkowa mniejsza. W tym przypadku Termet będzie lepszym
    wyborem ze względu na mniejszą moc minimalną, co ma bardzo istotne
    znaczenie przy małym zapotrzebowaniu cieplnym domu i znikomym zładzie.

    Temat legionelli wynikł w trakcie, bo Janusz namawia na wyrzucenie
    zaworu mieszającego CWU i utrzymywanie niższej temperatury w zasobniku.
    Prawdopodobnie gdyby nie on to w przypadku Jakuba nawet nie przyszłoby
    mi do głowy poruszać temat legionelli, bo widać na pierwszy rzut oka, że
    chłopak ma pojęcie i wie co robi. Po prostu wyszedłbym z założenia, że
    nie trzeba mu tłumaczyć rzeczy dla niego oczywistych, bo świadczy o tym
    chęć zamontowania zaworu mieszającego na wyjściu z zasobnika.

    W przypadku Majki dyskusja przerodziła się w kłótnię kilku "fachowców"
    ze mną i nie było już szans dokończyć dyskusji i jej doradzić.

    Niestety źle mnie oceniasz, bo nie jestem "lekarzem", który na każdy
    rodzaj schorzenia, przepisuje ten sam lek w postaci aspiryny i lewatywy.

> [...]
    > kotłów co, ale algorytm jest ten sam. facet - żywa reklama - będzie
    > PAn zadowolony. Brak wad, brak innych sensownych opcji.

    Nikt się nie rodzi z kompletną wiedzą i dyplomem projektanta. Wiedza
    jest efektem nauki na swoich i cudzych błędach, zdobywania wiedzy
    podręcznikowej oraz współpracy z projektantami, którzy mieli już
    wieloletnie doświadczenie i uprawnienia. Tutaj muszę przyznać, że
    najwięcej mi dał właśnie kontakt z takimi ludźmi, którzy robili duże
    projekty i wspólnie poprawialiśmy instalacje po partaczach.

> [...]
    > cierpliwość odpowiadać Zenkowi, to może będziesz miał cierpliwość
    > przeczytać i dostrzec (nie zgodzić się) mój punkt widzenia.

    Ale co ja mam się zgadzać czy nie zgadzać? Po prostu wyciągasz pochopnie
    błędne wnioski i próbujesz je uparcie bronić. Czasami warto wysłuchać
    drugiej strony i nie upierać się przy swoim twierdząc, że "ja wiem
    lepiej od ciebie co ty chciałeś powiedzieć".

    Weź też pod uwagę, że nie siedzę non-stop przy komputerze na grupach
    dyskusyjnych. Nikt mi nie płaci za udzielanie porad, a jeżeli coś
    doradzam to odpowiadając na konkretne pytania osób, które proszą o pomoc.

  • 44. Data: 2021-05-05 15:50:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 5 maja 2021 o 11:32:18 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    > którego mają kupę śmiechu. Mógłbyś robić za Stańczyka, gdybyś miał
    > inteligencję i rozum, ale jesteś tylko zwykłym pajacem, bez odrobiny
    Nieprawda głupi osrany chuju na kaczych łapach. Wiele razy mnie zaczepiała chociaż
    nie miałeś żadnego powodu. Niedawno ktoś ci zwrócił na to uwagę. A co do zaworu i
    innej grupy. Pytałeś przygłupie jak podłączyć zawór elektromagnetyczny. Pamięć
    jeszcze mam dobrą i nie muszę wyszukiwać starego tematu żeby ci nim kaprawe oczy
    wybić. I tak za dużo ci dzisiaj poświęciłem czasu pisząc te kilka zdań.

  • 45. Data: 2021-05-05 18:17:01
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    wybić. I tak za dużo ci dzisiaj poświęciłem czasu pisząc te kilka zdań.

    To wyszukaj i udowodnij. Póki co jesteś zwykłą kłamliwą, ubecką szmatą.
    Znając życie i tak nie znajdziesz, bo nigdy takich pytań nie zadawałem.
    Wiem co piszę i jakie tematy zakładałem i łatwo to sprawdzić w
    archiwach. Teraz drzesz ryja, że cię zaczepiają, a sam ty ubecka szmato
    bez najmniejszego powodu zaczepiasz i obrażasz ludzi od lat. Także i mnie.

    Znając ciebie szmato wiem, że nie przeprosisz za swoje chamstwo,
    pierdolony ubeku, a twoją metodą jest rzucić na kogoś oszczerstwa i
    powtarzać je bez końca bez próby udowodnienia, aż wszyscy uznają to za
    prawdę.

    Ja pamięć też mam dobrą i wiem kim jesteś. Jesteś byłym ubekiem, który
    ludzi katował. Teraz ubecka szmato kwiczysz, bo rząd ci się dobrał do
    dupy i zabrał emeryturę ubecką. Nie masz przyjaciół, ani rodziny, bo
    rodzina się ciebie wyparła. Znalazłeś sobie metodę, aby kontynuować
    swoje ubeckie praktyki na grupach dyskusyjnych.

    Co do twoich insynuacji to zapewne ci się popierdoliło z tym wątkiem:

    https://pl.misc.budowanie.narkive.com/7TCuavgT/elekt
    rozawor-odcinaj-cy-wody-ktore-warte#post1

    Tyle, że to nie ja tam zadawałem pytania, lecz udzielałem odpowiedzi i
    porad.

  • 46. Data: 2021-05-05 18:23:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 5 maja 2021 o 18:16:58 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    rozawor-odcinaj-cy-wody-ktore-warte#post1

    > Tyle, że to nie ja tam zadawałem pytania, lecz udzielałem odpowiedzi i
    Znowu debilu poświęciłeś mi z pół godziny. Ten stracony bezproduktywnie czas jest
    miarą twojego wrodzonego debilizmu.

  • 47. Data: 2021-05-05 18:27:45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    rozawor-odcinaj-cy-wody-ktore-warte#post1

    > Znowu debilu poświęciłeś mi z pół godziny. Ten stracony bezproduktywnie czas jest

    Szukaj ubecka szmato.

  • 48. Data: 2021-05-05 19:03:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 5 maja 2021 o 18:27:42 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    oczy wybić. I tak za dużo ci dzisiaj poświęciłem czasu pisząc te kilka zdań.

    rozawor-odcinaj-cy-wody-ktore-warte#post1

    Poproś wiejski chamie.

  • 49. Data: 2021-05-06 07:31:15
    Temat: Re: przebudowa kotłowni - 4 nadir
    Od: Runt <r...@s...prv>

> [...]
    wybić. I tak za dużo ci dzisiaj poświęciłem czasu pisząc te kilka zdań.

    podoba ci się tekst zenusia? kwiatki mu wyślij.

    --
    Runt

  • 50. Data: 2021-05-14 09:24:40
    Od: collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 2.05.2021 o 12:01, Zenek Kapelinder napisał:

    > Pompa ciepła zintegrowana ze zbiornikiem czy samodzielna do której trzeba podłączyć
    zbiornik?

    Zapytał szpec od pomp ciepła (też) z pożydowskiej rudery Bałutach
    opalanej kozą.

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    (przysłowie łódzkie)