  • 1. Data: 2010-07-11 07:27:59
    Temat: wietrzejacy gazobeton !!
    Od: "arti" <a...@p...onet.pl>

    Od pewnego czasu zauwazylem ze pustaki z gazobetonu w moim domu ( dom w
    stanie surowym) degraduja sie od wody i powietrza, coraz czesciej powstaja w
    nich takie male dziurki, male rysy itd. Zjawisko to wystepuje tylko na
    zewnatrz domu. Wyczytalem w internecie ze gazobeton tak reaguje na warunki
    klimatyczne, czyli degraduje sie. Moje pytanie, bo nie wiem kiedy bedzie
    mnie stac na ocieplenie domu, czym moge doraznie te pustaki zabezpieczeyc od
    dzialania powietrza i wody. Nie wiem, czyms pomalowac, zagruntowac - ma to
    jakis sens, czy tylko pozostaje mi jak najszybsze ocieplenie domu ????

  • 2. Data: 2010-07-11 07:31:51
    Temat: Re: wietrzejacy gazobeton !!
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    arti napisal:
> [...]
    > dzialania powietrza i wody. Nie wiem, czyms pomalowac, zagruntowac - ma to
    > jakis sens, czy tylko pozostaje mi jak najszybsze ocieplenie domu ????

    Hm, na myśl przychodzą mi: zwykły grunt typu Unigrunt albo już iść na całość
    i zamalować dom folią w płynie. W tym ostatnim przypadku to w zasadzie nic
    już cię nie rusza, nawet powódź :)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-07-11 07:44:28
    Od: "arti" <a...@p...onet.pl>

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message

    > Hm, na mysl przychodza mi: zwykly grunt typu Unigrunt albo juz isc na
    > calosc
    > i zamalowac dom folia w plynie. W tym ostatnim przypadku to w zasadzie nic
    > juz cie nie rusza, nawet powódz :)
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Jacek

    a jak poloze folie w plynie albo unigrunt to bedzie do tych rzeczy trzymal
    sie potem styropian na klej ???

  • 4. Data: 2010-07-11 07:45:39
    Od: "arti" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > calosc
    > i zamalowac dom folia w plynie. W tym ostatnim przypadku to w zasadzie nic

    A do tej folii w plynie albo unigruntu potem bedzie sie trzymal styropian na
    klej ????

  • 5. Data: 2010-07-11 08:34:50
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl>

    Użytkownik "arti" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A do tej folii w plynie albo unigruntu potem bedzie sie trzymal styropian
    > na klej ????

    Do unigruntu będzie, ale do folii raczej nie...

    --
    Yozwig

  • 6. Data: 2010-07-11 08:47:16
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Yozwig" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "arti" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Do unigruntu będzie, ale do folii raczej nie...

    Dlaczego nie do folii?.kafelki sie klei.
    Inna sprawa ze na folie w plynie wyda pewnie tyle co na styropian bo na 150
    mkw potrzebował by ze 200kg folii;))

    Kris

  • 7. Data: 2010-07-11 11:15:58
    Od: "arti" <a...@p...onet.pl>

    ok juz wiem , czyli przed ociepleniem budynku dodatkowo zagruntuje zeby
    dodatkowo wzmocnic pustaki, tylko czy grunt potem nie bedzie negatywnie
    wplywac na styropian, jaki polecacie do tego pewny grunt ???

  • 8. Data: 2010-07-11 11:59:48
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

> [...]

    > mnie stac na ocieplenie domu, czym moge doraznie te pustaki zabezpieczeyc

    Pożycz na to ocieplenie albo chociaż na jakiś tynk. Jeszcze ze dwie takie
    zimy jak ostatnia i będziesz chałupę na nowo stawiał...
    Może przesadzam (piszę bez osobistego doświadczenia) ale przypomniałeś mi
    historię sprzed 20 lat, kiedy to kolega pokazywał na nieotynkowany (wtedy
    chyba nikt na wsi nie bawił się w styropiany i ocieplenia) przed zimą dom -
    "no to będzie miał sąsiad problem".

    M.

  • 9. Data: 2010-07-11 15:12:17
    Od: "na102" <g...@P...FM>

> [...]
    > to jakis sens, czy tylko pozostaje mi jak najszybsze ocieplenie domu ????

    jakiej klasy masz ten gazobeton? jak długo stoi odkryty? kiedy chcesz
    ocieplac?

  • 10. Data: 2010-07-11 15:17:48
    Od: "arti" <a...@p...onet.pl>

    gazobeton stoi w murze 4 lata , nie wiem jakiej klasy to byly pustaki, w tym
    roku bede ocieplal ale moze przed ocieplaniem wzmocnic czyms te pustaki
    jakims gruntem.