  • 11. Data: 2021-04-15 05:49:26
    Temat: Re: woda
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ile mocy mają pompy i ile idzie na nie energii w sezonie?

    -----
    > po ogarnięciu drenów na dwie pompy, czujnika poziomu, alarmu i przełącznika faz
    oraz przygotowaniu do szybkiego podłączenia

  • 12. Data: 2021-04-15 06:53:22
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-04-15 05:49, ąćęłńóśźż wrote:
    > Ile mocy mają pompy i ile idzie na nie energii w sezonie?

    Na codzień pracuje jedna pompa, 2000W i metr pompuje sporo poniżej 10
    minut. Studnię drenażową mam z betonowych kręgów 1m więc pompa załącza
    się maksymalnie kilka razy na dobę.

    Nawet biorąc pod uwagę wymianę pompy co sezon (a leci już drugi) to
    koszta rzędu kilku stówek rocznie, sam koszt prądu to pi razy oko do 50
    złotych.

  • 13. Data: 2021-04-15 06:56:30
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-04-14 22:38, ToMasz wrote:

    > wykorzystujesz tą wodę jakoś skoro tak czy siak musisz pompować?

    Nie mam za bardzo do czego, na ogródek to metr mi starcza na parę
    tygodni, jak powoli naleci takiej bez osadów (czyli nie po burzach) to
    basen napełnię, reszta leci w podziurawiony wąż strażacki na pole po
    sąsiedzku bo rowów nie mam w okolicy.

  • 14. Data: 2021-04-16 21:36:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A wolno odprowadzać wodę poza własny teren?

    -----

  • 15. Data: 2021-04-17 20:21:31
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-04-16 o 21:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > A wolno odprowadzać wodę poza własny teren?
    >

    > -----

    Do rowu przydrożnego chyba wolno, w końcu po to są.

    --
    Janusz

  • 16. Data: 2021-04-18 21:25:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z działki obok?
    Może za opłatą?

    -----

  • 17. Data: 2021-04-21 12:56:04
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-04-18 o 21:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > Z działki obok?
    > Może za opłatą?
    Czy ja wiem? Skoro droga jest np gminna to rówy są tzw melioracyjne i
    takie ich zadanie. Co innego jak droga prywatna.