    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: zabudowa wnęki, szafa wnękowa, zrób to sam
    Date: Sat, 12 Sep 2020 14:37:10 +0200

    witam

    jakiś czas temu, ktoś tu pytał ile kosztuje zabudowa wnękowa wykonana
    przez firmę. nie wiem, napiszę Wam jak ja zrobiłem sam
    wymiary wnęki to 2,5x3m, ale wyszło że będzie jeszcze schowek na coś
    długiego, więc mebel ma 250x287cm. ze względu na gabaryty, przykręciłem
    go w kilku miejscach do tylnej ściany. więc skoro go przykręcam, to nie
    są mi potrzebne plecy. jako plecy miała być, a może jeszcze będzie jakaś
    tapeta. Pomierzyłem wszystkie wymiary, narysowałem bez wspomagania
    komputerem i zleciłem wycięcie w castoramie. Kupiłem okleinę na
    żelazko, zrobiłem sobie stanowisko i oklejałem. następne zamówienie to
    półki, kolejne to drzwi, wymiarami dostosowywane do powstałego korpusu.
    Drzwi mocowane na 4 zawiasach. 3 Drążki na wieszaki - ze starych
    karniszy drewnianych

    ceny:
    korpusy:269,91
    półki:64,12
    okleina 3x14,98
    drzwi 201.01
    (płyta kosztuje 30zł za metr, lub 22cośtam jak sie kupuje całą)
    zawiasy 24x1zł
    około 10 kątowniczków w roli uchwytu
    615zł za całość. trzeba umieć użyć żelazka, wiertarki, otwornicy,
    linijki. nie doliczyłem wkrętów i uchwytów.
    na fotografii mebel z który ma zamontowane 4 z 6 drzwi

    https://ibb.co/jDqDF54

    ToMasz