  • 1. Data: 2011-01-15 16:59:55
    Temat: 4 pokoj
    Od: "KF" <k...@k...pl>

    Witam,

    mieszkanie jak na zalaczonym obrazku:

    http://sendfile.pl/42906/mieszkanie.jpg

    Potrzebuje pomyslu jak wygospodarowac 4 pokoj.

    Pozdrawiam,

    Kamil

  • 2. Data: 2011-01-15 19:35:24
    Temat: Re: 4 pokoj
    Od: Jakub Tarczewski <a...@o...eu>

    > Witam,
    >
    > mieszkanie jak na zalaczonym obrazku:
    >
    > http://sendfile.pl/42906/mieszkanie.jpg
    >
    > Potrzebuje pomyslu jak wygospodarowac 4 pokoj.

    w tak pokrętnym (nb. bardzo zły projekt) układzie mieszkania jedyna
    możliwość nie powodująca znacznych strat przestrzeni to zrobienie
    minimalistycznej kuchni we wnęce w dużym pokoju (z wykorzystaniem pionów
    łazienkowych), a dodatkowego pokoju w byłej kuchni. Jeśli dużo gotujesz
    w domu, opcja dość koszmarna, ale przy dobrze dobranym sprzęcie AGD,
    możliwa.
    Przy wywaleniu wszystkich ścian działowych być może dałoby się znaleźć
    lepsze miejsce dla kuchni, ale kosztem zmniejszenia dwóch pokoi poniżej
    sensownego minimum.

  • 3. Data: 2011-01-17 09:19:25
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-01-15 17:59, KF pisze:
> [...]
    >
    > mieszkanie jak na zalaczonym obrazku:
    > http://sendfile.pl/42906/mieszkanie.jpg
    > Potrzebuje pomyslu jak wygospodarowac 4 pokoj.

    Witam,

    Jak dla mnie, to można jedynie kuchnię przenieść do największego pokoju,
    ale trzeba pamiętać, że musi być w pobliżu pionów. Kuchnia może stanąć
    na ścianie nośnej, działowej, albo w narożniku.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm