  • 1. Data: 2011-01-15 15:42:51
    Temat: Dedra Pansam - opinie o firmie
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Witam
    Przeglądając allegro natrafiłem na firmę DEDRA PANSAM, zainteresował mnie
    ich produkt: Kompresor olejowy 24l z napędęm bezpośrednim model A07720.
    Nie będę się rozpisywał odnośnie jego parametrów, lecz co mnie zastanawia to
    jego głośność (jak dla mnie mała w porównaniu z kompresiwami innych firm)
    standardowo głośność wynosi od 95 do np. 99 dB, tutaj zaś 72dB.
    Jakie sa zatem wasze opinie na temat produktów tej firmy?