  • 1. Data: 2011-01-12 13:49:23
    Temat: odkurzacz i żelazko jakie?
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    witam,
    muszę kupić odkurzacz i żelazko, może coś poradzicie?
    odkurzacz (do tej pory zelmer syrius) nie zdzierżył i wyzionął ducha po 2
    latach - rozpadła się szczotka, teleskop, odpadło koło. Do sprzatania jest
    około 120m panele i kafle. interesują mnie workowce z dużym workiem co
    powiecie o BOSCHu?

    żelazko - trójka małych dzieci więc dosyć mocno eksploatowane zastanawiamy
    się nad systemowym

    czekam na jakieś propozycje uwagi

    Adam

  • 2. Data: 2011-01-13 08:22:39
    Temat: Re: odkurzacz i żelazko jakie?
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > muszę kupić odkurzacz i żelazko, może coś poradzicie?

    Ja kupiłem Zelmer MULTIPRO 01z013.
    /10 litrów/
    Np. tu jest:
    http://www.techbaza.pl/produkt/oferta-sklepowa/odkur
    zacz-zelmer--multipro-01z013/9311

    Żelazko mam Tefal. Jest OK.

  • 3. Data: 2011-01-13 12:02:53
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-01-12 14:49, Adam pisze:
> [...]
    > latach - rozpadła się szczotka, teleskop, odpadło koło. Do sprzatania jest

    Do odkurzania kafli i paneli to wszystko będzie dobre, nawet zelmer.

    ________MAT_______

  • 4. Data: 2011-01-13 12:14:29
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

> [...]
    > powiecie o BOSCHu?
    >
    > żelazko - trójka małych dzieci więc dosyć mocno eksploatowane zastanawiamy

    Ja mam na razie 70m2 paneli i kilkanaście m2 trakoty, a wkrótce ta ilość
    podwoi się.
    Do gładkich powierzchni bezkonkurencyjna jest moim zdaniem ssawka Philipsa
    do parkietów - z dwoma dyskami polerującymi. Ja ma Elektroluxa Ultra
    Silencer z rurami i ssawką Philipsa. Elektrolux dzięki długiemu kablowi ma
    12 metrów zasięgu, pracuje bardzo kulturalnie.

    Stary 9-letni Philips miał dzień słabości, więc na szybko kupiłem
    Electroluxa, jednak nadal dzielnie służy do innych zadań.

    Oto wspomniana ssawka:
    http://allegro.pl/ssawka-super-parquet-oryg-philips-
    do-wszystkich-i1406343722.html
    i odkurzacz taki jak ten:
    http://allegro.pl/odkurzacz-electrolux-ultra-silenc-
    agd-w-wa-fv-gw-i1402888490.html

    Jeśli chodzi o żelazko, to jedna z serii Philipsów ma dużą średnicę wlewu
    wody. Jego poprzednik służył u mnie 8 lat.
    Tu jest podobny model:
    http://allegro.pl/zelazko-philips-gc-3531-2200w-i139
    2825340.html

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 5. Data: 2011-01-13 12:29:47
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości

    > Do odkurzania kafli i paneli to wszystko będzie dobre, nawet zelmer.

    niestety nie - zelmer wytrzymał 2 lata - trochę krótko - wcześniej
    electrolux działał 6 lat

    Adam

  • 6. Data: 2011-01-13 12:31:30
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    > Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości

    > niestety nie - zelmer wytrzymał 2 lata - trochę krótko - wcześniej
    > electrolux działał 6 lat

    Tak się nie da oszacować.
    Im nowszy "wynalazek", tym szybciej się psuje. :-)

  • 7. Data: 2011-01-13 12:41:39
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik "jagr" <j...@W...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Tak się nie da oszacować.
    > Im nowszy "wynalazek", tym szybciej się psuje. :-)

    niestety mam świadomość
    a co powiecie o Dysonie? podobno nie do zdarcia - tylko ta cena...

    Adam

  • 8. Data: 2011-01-13 14:06:26
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

    A może taki:

    http://www.oleole.pl/odkurzacze/miele-s-4212-grafito
    wy.bhtml

    Firma dobra.

  • 9. Data: 2011-01-13 21:37:59
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 14:49:23 +0100, Adam napisał(a):
    > witam,
    > muszę kupić odkurzacz i żelazko, może coś poradzicie?

    Co do odkurzacza to nie poradzę - poleciłbym wodny, ale to nei ten budżet...

    > żelazko - trójka małych dzieci więc dosyć mocno eksploatowane zastanawiamy
    > się nad systemowym

    No to może już stację parową? Kosztuje nieco więcej niż porządne klasyczne
    żelazko, a bardzo przyspiesza prasowanie (wystarczy raz przejechać zamiast
    się cackać)...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 10. Data: 2011-01-13 21:47:11
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > żelazko, a bardzo przyspiesza prasowanie (wystarczy raz przejechać zamiast

    wybór padł na:
    żelazko philips GC 8420 (stacja parowa)
    odkurzacz electrolux ZE 355

    Adam