  • 1. Data: 2011-01-10 19:05:21
    Temat: cena zabudowy kuchni
    Od: "-" <d...@W...o2.pl>

    dostałem różne wyceny od stolarzy, ale jestem ciekaw ile w Waszych miastach
    kosztowała zabudowa średniej kuchni?

  • 2. Data: 2011-01-10 20:18:52
    Temat: Re: cena zabudowy kuchni
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "-" <d...@W...o2.pl> napisał w wiadomości
    > dostałem różne wyceny od stolarzy, ale jestem ciekaw ile w Waszych
    > miastach kosztowała zabudowa średniej kuchni?

    A ile w twoim mieście kosztuje średni samochód?

    J.

  • 3. Data: 2011-01-10 22:04:20
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 10 Jan 2011 21:18:52 +0100, Jarek P. napisał(a):

    > A ile w twoim mieście kosztuje średni samochód?

    Obstawiam, że tak średnio ;)

    A tak serio - autorowi wątku zalecałbym jednak sprecyzować powierzchnię
    kuchni, i może jeszcze miasto podać chociaż, bo tak to nic konstruktywnego
    się nie dowie.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2011-01-10 23:23:28
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A tak serio - autorowi wątku zalecałbym jednak sprecyzować powierzchnię
    > kuchni, i może jeszcze miasto podać chociaż, bo tak to nic konstruktywnego
    > się nie dowie.

    Sugerowałbym zacząć od tego, jaka kuchnia go interesuje, czy taka
    "zwyczajna", czy z bajerami.

    J.

  • 5. Data: 2011-01-11 07:09:48
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "-" <d...@W...o2.pl> napisał(a):

    >dostałem różne wyceny od stolarzy, ale jestem ciekaw ile w Waszych miastach
    >kosztowała zabudowa średniej kuchni?

    u mnie rok temu kosztowala 3.5tysiaca,
    a u mojej siostry, ktora robila ja miesiac temu - ponad 9*

    i jak?

    *ceny prawdziwe

  • 6. Data: 2011-01-11 10:04:53
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-01-10 20:05, - pisze:
    > dostałem różne wyceny od stolarzy, ale jestem ciekaw ile w Waszych
    > miastach kosztowała zabudowa średniej kuchni?

    Kuchnia otwarta - 3 na 3 z jednym oknem, płyta wykończona fornirem
    machoniowym, blat drewnopochodny (nie marmur), wysokie szafki po jednej
    stronie, jedno wysokie cargo wysuwane, komfortowe okucia (samodomykanie,
    ciche zamykanie), trochę nietypowych zamknięć - roleta, niektóre drzwi
    szafek szklane, miedzy kuchnia a salonem szafka-wyspa z mocno
    nieregularnym blatem, wmontowanym małym zlewem i kranem oraz deską nad
    tym blatem w ktorym jest oświetlenie. Do szafki-wsypy dorobiono
    specjalny chowany do niej taboret (który jest potrzebny zeby siegac do
    tych półek na ścianie zabudowanych po sam sufit). Dodatkowa skrzynka
    nad okapem (rura w suficie wychodzila obok wyjścia okapu - trzeba to
    było zabudować).
    Koszt 22-25 tys (dokladnie nie pamiętam) z montażem całego AGD, ale bez
    montażu oświetlenia i bez narożnych szafek cargo.

    KJ

  • 7. Data: 2011-01-11 10:22:29
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał(a):

> [...]
    >Koszt 22-25 tys (dokladnie nie pamiętam) z montażem całego AGD, ale bez
    >montażu oświetlenia i bez narożnych szafek cargo.

    z czego wynika ta cena? mahonia czy drogich okuc?

  • 8. Data: 2011-01-11 14:58:29
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 20:05:21 +0100, - napisał(a):

    > dostałem różne wyceny od stolarzy, ale jestem ciekaw ile w Waszych miastach
    > kosztowała zabudowa średniej kuchni?

    Znajomy zapłacił ~50k (i to chyba bez sprzętu). To był jeden z tańszych
    projektów z katalogu, kuchnia otwarta, wszystko ukryte w szafach i wyspie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2011-01-11 16:33:27
    Od: "-" <d...@W...o2.pl>

    > A tak serio - autorowi wątku zalecałbym jednak sprecyzować powierzchnię
    > kuchni, i może jeszcze miasto podać chociaż, bo tak to nic konstruktywnego
    > się nie dowie.

    ok. 5m ściany (jedna strona do zabudowania), do zabudowy lodówka,
    mikrofalówka, płyta i zlew.
    blat z płyty, szafki mdf (bez drewna, bez marmuru;))

  • 10. Data: 2011-01-11 17:38:39
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-01-11 11:22, Przesmiewca pisze:

    > z czego wynika ta cena? mahonia czy drogich okuc?

    ze stolicy chyba glownie ;-)

    Owszem fornir machoniowy tez pewnie nie jest tani, zabudowa jednej ze
    scian jest naprawde duza, okucia.

    No i patenty:

    - wyspa w ksztalcie splaszczonej osemki z okraglym zlewem posrodku i
    takiego samego ksztaltu deska pod sufitem z oswietleniem w ksztalcie
    gwiazdozbioru Oriona (osiwetlenie juz sam robilem - 20 zarowek roznej
    mocy, czesc na 230 V czesc na 12 V, dwa transformatory, podwieszenie na
    bloczkach - na razie jest w wersji nieopuszczanej ale mozna regulowac
    kat nachylenia na salon lub na kuchnie),
    - blat ciety z duzo szerszej plyty zeby w pewnej czesci byl od razu
    parapetem,
    - blat z kuchnia obnizony zeby zonie bylo wygodniej,
    - stoleczek pod wymiar zeby sie miescil w szafce pod tym blatem

    W dupie sie poprzewracalo to mnie podliczyli na koniec :-)

    KJ