  • 1. Data: 2011-01-12 02:05:56
    Temat: Test tabletek do zmywarek.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=486
    "W ocenie cech fizykochemicznych uwzględniono zawartość aktywnego tlenu,
    fosforanów i odczyn pH. Zawartość aktywnego tlenu determinuje nie tylko
    efektywność usuwania barwnych składników zabrudzeń, ale przede wszystkim
    zapewnia higienę naczyniom po myciu (niszczy drobnoustroje na zmywanych
    naczyniach). Najwyższą ocenę tej cechy uzyskały tabletki ,,Claro" i
    ,,Carrefour", a najniższą tabletki ,,Somat", ,,Ludwik" i ,,Calgonit". "

  • 2. Data: 2011-01-12 02:16:15
    Temat: Re: Test tabletek do zmywarek.
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=486
    > "W ocenie cech fizykochemicznych uwzglćdniono zawartoúă aktywnego tlenu,
    > fosforanów i odczyn pH. Zawartoúă aktywnego tlenu determinuje nie tylko
    > efektywnoúă usuwania barwnych skůadników zabrudzeń, ale przede wszystkim
    > zapewnia higienć naczyniom po myciu (niszczy drobnoustroje na zmywanych
    > naczyniach). Najwyýszŕ ocenć tej cechy uzyskaůy tabletki ĄClaroĄ i
    > ĄCarrefourĄ, a najniýszŕ tabletki ĄSomatĄ, ĄLudwikĄ i ĄCalgonitĄ. "

    :-)))))))))))))))))))))))))))))))

  • 3. Data: 2011-01-12 06:59:25
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

    > :-)))))))))))))))))))))))))))))))

    To se pogadały Nocne Marki
    ;)

    Pozdrawiam emarcin

  • 4. Data: 2011-01-12 09:31:14
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >naczyniach). Najwyższą ocenę tej cechy uzyskały tabletki ,,Claro" i
    >,,Carrefour", a najniższą tabletki ,,Somat", ,,Ludwik" i ,,Calgonit". "

    A gdzie te Claro sprzedaja? Chetnie przetestuje zamiast Somatu.

  • 5. Data: 2011-01-12 10:18:21
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl>

    Wed, 12 Jan 2011 10:31:14 +0100, na pl.rec.dom, Przesmiewca napisał(a):

    story=486

    > A gdzie te Claro sprzedaja? Chetnie przetestuje zamiast Somatu.

    Media-Ekspercie np.

  • 6. Data: 2011-01-12 12:03:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 10:31:14 +0100, Przesmiewca napisał(a):

    story=486

    > A gdzie te Claro sprzedaja? Chetnie przetestuje zamiast Somatu.

    Nie mam pojęcia, ale ja kupuję "lidlowskie" W5 - kosztują tyle ile powinno
    takie coś kosztować i są świetne, polecam.

  • 7. Data: 2011-01-12 17:07:02
    Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl>

    > http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=486

    Wygrzebujesz starocie. Test jest sprzed 5 lat, więc pewnie teraz jest do
    dupy.
    Może sięgniesz po test telefonów sprzed 20 lat? Albo odkurzaczy sprzed 30?

  • 8. Data: 2011-01-12 17:12:07
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 17:07:02 +0000 (UTC), Waldemar Maria Pawlak
    napisał(a):

    ory=486

    > Wygrzebujesz starocie. Test jest sprzed 5 lat, więc pewnie teraz jest do
    > dupy.

    Myślisz, że receptury pozmieniane? - nie sądzę. "Moje" W5 jakoś się przez
    te lata nie zmieniły, więc czemu inne miałyby?

  • 9. Data: 2011-01-12 18:35:29
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Myślisz, że receptury pozmieniane? - nie sądzę.

    E tam. Przez tyle lat to mogli nawet produkcje do Chin przeniesc.
    Produkty sie zmieniaja z serii na serii a co dopiero mowic
    przez lata.. oszczednosci, inny zarzad spoki, nowy pomysl
    na ulepszenie produktu i masz inne tabletki.

    >"Moje" W5 jakoś się przez
    >te lata nie zmieniły,

    A skad wiesz? Robilas dokladne pomiary skladu?
    Tylko nie pisz, ze naczynia takie same dalej czyste, bo piszesz
    o _zmianie_ a nie efekcie, ktory na oko moze byc nie do rozroznienia.

    > więc czemu inne miałyby?

    To mi wyglda na malo powazny argument.
    Smietana, ktora kupuje od lat sie nie zmienila, to czemu smietany
    wszystkich mleczarni swiata mialyby sie zmienic?

  • 10. Data: 2011-01-12 18:39:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 19:35:29 +0100, Przesmiewca napisał(a):

    > Smietana, ktora kupuje od lat sie nie zmienila, to czemu smietany
    > wszystkich mleczarni swiata mialyby sie zmienic?

    Bo krowa nadal pozostaje krową, trawa trawą, jak detergent detergentem.