  • 1. Data: 2011-01-12 20:21:29
    Temat: Prośba o podpis pod petycją - bestialstwo wobec zwierząt
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Witam, przepraszam, być może było, ale w związku z kolejnymi przypadkami
    bestialskiego traktowania i mordowania zwierząt (dzisiejsza sprawa
    przejechania psa przez pociąg),

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/lublin/lubelski
    e-makabryczna-zabawa-na-torach,1,4104585,region-wiad
    omosc.html

    zwracam się z prośbą o podpisanie petycji:
    http://www.petycjeonline.pl/petycja/petycja-w-sprawi
    e-zmiany-prawa-bezwzgledne-pozbawienie-wolnosci-za-z
    necanie-sie-nad-zwierzetami/125

    lub krócej:
    http://tnij.org/jw4u
    http://tnij.com/2FfNY
    http://skroc.com/16f

    Zmieńmy prawo, niech ci zwyrodnialcy zostaną ukarania bezwzględną karą
    pozbawienia wolności - obecnie prawo przewiduje taką karę, ale nigdy nie
    jest stosowana.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

    ps. Proszę przekażcie informację i linki dalej!

  • 2. Data: 2011-01-12 20:35:07
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "G.K." <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >Pozdrawiam,
    >Grzegorz
    >

    >ps. Proszę przekażcie informację i linki dalej!

    Przykre, ale mam mieszane uczucia. Gosc byl nawalony
    "Po przewiezieniu do szpitala okazało się, że 22-latek był pijany. W organizmie miał
    2 promile
    alkoholu." Takie i podobne historie zawsze mialy miejsce, ludzie pili, pija, beda
    pic.
    Zadna petycja nie pomoze na takie przypadki i historie.
    Co innego petycja w przypadku jakiegos masowego usmiercania zwierzat....
    A walka z pojedynczymi przypadkami to jak walka z wiatrakami.

    Poza tym jestem przeciwny wniskowanej karze pozbawienia wolnosci - kto na nich bedzie
    lozyl?
    Wygonic holote do roboty, niech zapracuja na zarcie i kare

  • 3. Data: 2011-01-12 20:50:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 21:35:07 +0100, Przesmiewca napisał(a):

    > Poza tym jestem przeciwny wniskowanej karze pozbawienia wolnosci - kto na nich
    bedzie lozyl?
    > Wygonic holote do roboty, niech zapracuja na zarcie i kare

    Dokładnie. Mam dosyć finansowania wczasów, fryzjerów i manikiurów
    wieziennych.

  • 4. Data: 2011-01-12 22:17:08
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    W dniu 2011-01-12 21:50, Ikselka pisze:

    > Dokładnie. Mam dosyć finansowania wczasów, fryzjerów i manikiurów
    > wieziennych.

    To może w ogóle zlikwidujmy więzienia? Wtedy będziecie się lepiej czuli?
    A może ten człowiek następnym razem zamiast psa stanie tam z waszym
    dzieckiem? Przecież to tylko zabawa, poza tym był pijany...
    Bez komentarza.

  • 5. Data: 2011-01-12 22:22:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 23:17:08 +0100, G.K. napisał(a):

> [...]
    > A może ten człowiek następnym razem zamiast psa stanie tam z waszym
    > dzieckiem? Przecież to tylko zabawa, poza tym był pijany...

    Abstrahując od skutecznosci więzień uważam, ze petycje sa śmieszne i tyle.
    Jako sposób na zmianę rzeczywistości, oczywiscie.

  • 6. Data: 2011-01-12 22:39:59
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "G.K." <g...@g...pl> napisał(a):

    >To może w ogóle zlikwidujmy więzienia? Wtedy będziecie się lepiej czuli?

    Nikt nie mowi o likwidacji wiezen, troszeczke za bardzo ruszyles wyobraznia i
    pojechales
    po bandzie. Wystarczy, ze zaczniesz rozgraniczac krzywde robiona zwierzetom
    od krzywdy robionej ludziom.

    >A może ten człowiek następnym razem zamiast psa stanie tam z waszym
    >dzieckiem? Przecież to tylko zabawa, poza tym był pijany...

    Czyli jak rozumiem, chcesz zamykac prewencyjnie, bo byc moze typ
    zrobi to potem dziecku? No tu znowu troszeczke pojechales
    z wyobraznia za daleko.

    A tak BTW - bulwersuje Cie tak ta sytuacja (zgoda, kara powinna byc, ale nie
    wiezienie)
    i chcesz skladac petycje bo jakis narąbany koles zabil psa - a interesujesz sie
    losami tysiecy sztuk drobiu, swin, etc. zabijanych i czesto przechowywanych w
    skandalicznych
    warunkach? Czy jednak szyneczka dobra? A moze swinia to gorsza kategoria zwierzecia?

  • 7. Data: 2011-01-12 22:42:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 23:39:59 +0100, Przesmiewca napisał(a):

> [...]
    skandalicznych
    > warunkach? Czy jednak szyneczka dobra? A moze swinia to gorsza kategoria

    A człowiek?
    "Podziwiam" wojowników o sprawę zwierząt, którzy jednocześnie chromolą
    sprawę pracujących dzieci w Chinach, Indiach... itp.

  • 8. Data: 2011-01-13 07:55:20
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    > A człowiek?
    > "Podziwiam" wojowników o sprawę zwierząt, którzy jednocześnie chromolą
    > sprawę pracujących dzieci w Chinach, Indiach... itp.

    Dokładnie.
    Każde zabijanie bez potrzeby (a szczególnie z okrucieństwem) to wielkie zło.
    Muchy, psa, człowieka.
    Ale zachowajmy jednak zdrowy rozsądek.
    Ile dzieci jest katowanych w domach rodzinnych? Na to rady nie ma.
    A może tymi dziećmi - z większym pożytkiem - zajęłoby się towarzystwo opieki
    nad zwierzętami?
    Są wyczuleni na psy, a na dzieci jakoś nie. Proporcje. Proporcje są ważne.

  • 9. Data: 2011-01-13 17:31:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 08:55:20 +0100, jagr napisał(a):

    > Są wyczuleni na psy, a na dzieci jakoś nie. Proporcje. Proporcje są ważne.

    To z reguły ludzie NIE MAJĄCY dzieci albo traktujacy je jak psy. To chyba
    sporo tłumaczy...

  • 10. Data: 2011-01-13 19:31:35
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    > To z reguły ludzie NIE MAJĄCY dzieci albo traktujacy je jak psy. To chyba
    > sporo tłumaczy...

    Ewidentnie masz dzisiaj zły dzień :(

    JBP