  • 51. Data: 2022-10-15 01:31:32
    Temat: Re: A nie mówiłem.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 14 października 2022 o 22:04:22 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    mieszkań bez lokatorów.w ramach >programu mia100 mieszkań remontowane są przez miasto
    kamienice. Wiele jest takich co dawno wyremontowane i w >wielu nie ma w sporej części
    firanek w oknach.
    > "Na ponad 39,5 tys. mieszkań w zasobie komunalnym Łodzi, 14,3 tys. nie ma toalety,
    ponad 2,9 tys. bezpośredniego podłączenia do ujęcia wody, a tylko 9,8 tys. ma
    centralne ogrzewanie."
    No o co z tego? Niedawno dawałem oficjalne dane. Ilość mieszkań o jakich napisałeś
    jest w przeliczeniu na tysiąc nieco większa niż w innych miastach. Wynika to z tego
    że z wojny Łódź wyszła niezniszczona. Sądzisz że w innych miastach jest dużo lepiej.
    Zwłaszcza małych gdzie jest niska zabudowa małymi domami albo na wioskach gdzie
    połowa ludzi latem sra w slawojkach bo wybieranie szamba kosztuje. W Łodzi kika
    procent mieszkań nie ma sprzętowo sracza w mieszkaniu tylko na klatce. A możliwe że
    tam gdzie zyjesz 50% łącznie z tobą programowo sra w slawojce. Świat według kiepskich
    oglądasz? Kiepscy i Pazdziochowie mają mieszkania bez toalet. Ale toaleta jest na
    klatce schodowej.nie jest to idealne rozwiązanie ale tak budowano przed wojna. W
    Polsce po wojnie ze względu na koszty też chcieli stawiać bloki z toaletami na
    klatkach. Ale władza się nie zgodziła, takie ludzkie pany byli. A w Rumuni po wojnie
    budowali bloki z kiblem na klatce. Gdybyś zajal się sprawami istotnymi a nie tylko
    nieudanymi próbami dosrania mi to za każdym razem nie wychodził byś na debila. Jak
    daje wykres z danymi demograficznymi to ci co umorzyli kasę w nieruchomościach patrzą
    na niego przy słabym świetle i przez dziurkę od guzika. Wielu nie odrobi kasy jaka
    wydało. Miało być na emeryturze tak świetnie bo dwa mieszkania po dwa dzisiejsze
    tysiące na miesiąc z czynszu i emerytury miały zapewnić dobre życie. A wyjdzie jak
    zawsze że dwie trzecie dorosłego życia zmarnowane jakimiś ratami i w efekcie dwa
    mieszkania które nic nie są warte bo nikt nie chce kupić i nikt nie chce wynająć a
    jak chce wynająć to daje tyle że po zapłaceniu czynszu prawie nic nie zostaje. I tak
    będzie.

  • 52. Data: 2022-10-15 01:38:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    ponad 2,9 tys. bezpośredniego podłączenia do ujęcia wody, a tylko 9,8 tys. ma
    Masz jeszcze rysunek. Ściemniaj światło i patrz przez dziurkę od guzika
    https://v.wpimg.pl/QUJDREVGfjQrJiR2eTxzIWh-cCw_ZX13P
    2ZoZ3lxY2EyazQsOiIjMDorfCIkMiE0PTR8NTpoMCUjayR0eSM4J
    jooMzx5Ijw3LyB9IDR0YmdzIWpoMyZmbWdwM3E1ajAwc3d_dDNwZ
    2F_fGF9NXVndzc

  • 53. Data: 2022-10-15 18:15:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 14 Oct 2022 10:48:30 -0700 (PDT), w
    <14c44953-09d0-4b3a-b2dd-bb0ee9f422adn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Będzie wiadomo ile szczepionek kupić. Ale na wirusa brodawczaka tylko połowę bo
    połowa to dziewczynki są szczepione na brodawczaka. Bazując na danych demograficznych
    władza wie ile będzie potrzebowała mieszkań komunalnych. Jeśli praktycznie w żadnym
    mieście nie buduje się mieszkań komunalnych to znaczy że ilość ludzi spadnie. Wszyscy
    się cieszymy że tobie się udało. A co będzie jak za dwa lata okaże się że ci co
    wczoraj nie mieli pieniędzy mogą kupić mieszkanie na rynku wtórnym za 100 tysięcy i
    że tendencja jest taka że będą mogły być jeszcze tańsze?

    1. Chłopców też się szczepi na brodawczaka.
    2. Władza wie ile mieszkań komunalnych potrzeba, tylko że w każdym mieście ich
    brakuje

    Taka twoja żenująca "wiedza".

  • 54. Data: 2022-10-15 21:59:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 15 października 2022 o 18:17:44 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > 1. Chłopców też się szczepi na brodawczaka.
    > 2. Władza wie ile mieszkań komunalnych potrzeba, tylko że w każdym mieście ich

    Żenujące to będzie utyskiwanie tych co ostatnio kupili na kredyt i za gotówkę
    mieszkania. A ci co kupili na wynajem już są w czarnej dupie tylko jeszcze o tym nie
    wiedzą, tak jak ci pierwsi. Ja nie przepowiadam przyszłości tylko na podstawie danych
    z przeszłości i teraźniejszości ja przewiduje. Oczywiście mogę się pomylić. O rok na
    przykład. Ale nie o istotę sprawy. Dlaczego jestem pewny? Bo kto się urodził musi
    umrzeć. I jak miał płaszcz i mieszkanie to po śmierci zostanie 1 nikomu niepotrzebny
    płaszcz i jedno nikomu niepotrzebne mieszkanie. W przyszłym roku wybory. Do wyborów
    sztucznie będzie podtrzymywany trup zwany budownictwem.

  • 55. Data: 2022-10-16 11:55:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 15 Oct 2022 12:59:23 -0700 (PDT), w
    <7eb2a0b8-72a0-4948-8051-496442f97721n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > tak jak ci pierwsi. Ja nie przepowiadam przyszłości tylko na podstawie danych z
    przeszłości i teraźniejszości ja przewiduje.

    I masz skuteczność wróżki. Od lat.

    > Oczywiście mogę się pomylić.

    Jak zawsze.

    > Do wyborów sztucznie będzie podtrzymywany trup zwany budownictwem.

    Od ilu lat to sapiesz z nieustannymi porażkami? 10, 20??

    Nawet poprawnie napisać posta nie potrafisz, takie twoje "mundrości" z dupy
    wyjęte.

  • 56. Data: 2022-10-16 14:16:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 16 października 2022 o 11:58:15 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > Od ilu lat to sapiesz z nieustannymi porażkami? 10, 20??
    >

    > Nawet poprawnie napisać posta nie potrafisz, takie twoje "mundrości" z dupy
    Ostatnie przewidywanie jakie sobie przypominam to było uruchomienie skynetu na
    drogach. Że odcinkowy pomiar prędkości będzie.
    Na tej grupie od pewnego czasu informuje i objaśniam że jak coś się urodził to umrze.
    Jak się 76 lat temu urodził się pierwszy z kilkunasto milionowego wyżu
    demograficznego a ostatni z wyżu urodził się w 1960 roku. To ja przewiduje że oni
    będą umierali mniej więcej w kolejności w jakiej się rodzili. Oczywiście drobne
    odchylenia będą. A jak ty przewidujesz. Umrą co ludzie czy będą żyli wiecznie?
    Pytanie pomocnicze. Każdy ma dziadków i rodziców. Ty też. Jeśli żyją to mieszkają pod
    mostem albo w lesie w ziemiankach? Chyba tak bo nie przewidujesz że zostaną po nich
    mieszkania albo domy.

  • 57. Data: 2022-10-16 15:11:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 16 Oct 2022 05:16:48 -0700 (PDT), w
    <435bd6eb-cb23-4c4d-b29d-137a2e727128n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    mostem albo w lesie w ziemiankach? Chyba tak bo nie przewidujesz że zostaną po nich

    Umrą, ale i tak to nic nie pomoże twoim błędnym teoriom.
    Jedź do mniejszych miejscowości, zapytaj się ile z nich marzy o mieście
    (najlepiej dużym).

    Jak przystało na tępego pisowca ogarniasz tylko jedną zmienną.

  • 58. Data: 2022-10-16 15:59:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 16 października 2022 o 15:13:24 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > (najlepiej dużym).
    >
    > Jak przystało na tępego pisowca ogarniasz tylko jedną zmienną.
    Tym co umra nic nie pomoże. Tu się zgodzę. Irytuje cię sytuacja o której piszę. To
    znaczy że jesteś z tych co im zmiany demograficzne finansowo zaszkodzą. Młodzi chcą
    do miasta. A ja bym jeszcze raz chciał do Ameryki. Mieszkań po zmarłych z wyżu
    wystarczy dla tych młodych z niżu i jeszcze trochę zostanie. Przy okazji zostanie w
    małych miastach i na wsiach nieruchomości nikomu niepotrzebnych. Sprzedawane będą za
    tyle ile ktoś będzie chciał zapłacić. A to szybciej wróży na gorce cenowej w ładnym
    miejscu 300 złotych za metr niz 5000.

  • 59. Data: 2022-10-16 20:57:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 16 Oct 2022 06:59:09 -0700 (PDT), w
    <b1d9d9ba-2c66-47df-803d-ea05f946fd3cn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Tym co umra nic nie pomoże. Tu się zgodzę. Irytuje cię sytuacja o której piszę.

    Nic mnie nie irytuje, może oprócz twojej głupoty.

    > Młodzi chcą do miasta. A ja bym jeszcze raz chciał do Ameryki. Mieszkań po
    zmarłych z wyżu wystarczy dla tych młodych z niżu i jeszcze trochę zostanie.

    Bo tak random z usenetu z zerową wiedzą, za to ze 100% mylnością, napisał :D

    > A to szybciej wróży na gorce cenowej w ładnym miejscu 300 złotych za metr niz 5000.

    :DDD To coś poważniejszego niż debilizm.

  • 60. Data: 2022-10-16 21:39:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 16 października 2022 o 20:58:29 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > Bo tak random z usenetu z zerową wiedzą, za to ze 100% mylnością, napisał :D
    > :DDD To coś poważniejszego niż debilizm.
    Wcale , nic a nic, mi cię nie szkoda że dostaniesz finansowo w pizdę. Twoje pięć
    minut już się kończy.