  • 11. Data: 2016-06-21 17:12:39
    Temat: Re: Adam gdzie rezerwowales nocleg w Gruzji?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 16:40:18 UTC+2 użytkownik MK napisał:
    > Maniek, leniu mentalny,
    > dlaczego nie napisałeś do Adama pw w tej sprawie?
    > Dlaczego Adamie nie odpowiedziałeś mu na priv?
    > To co obaj czynicie teraz to chamstwo najczystsze.
    > I nawet trudno napisać że to NTG.

    Spokojnie, zaraz zejdzie na temat pompy ciepla albo rekuperatora ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2016-06-21 18:47:19
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-06-21 o 17:12, Adam Sz. pisze:

    > Spokojnie, zaraz zejdzie na temat pompy ciepla albo rekuperatora ;)

    Gdy tak zwiedzałeś, to na dachach dużo ogniw fotowoltaicznych widziałeś? ;)

  • 13. Data: 2016-06-21 20:09:40
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 18:47:23 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > Gdy tak zwiedzałeś, to na dachach dużo ogniw fotowoltaicznych widziałeś? ;)

    W Gruzji to conajwyzej beczka z woda na dachu :-)
    Tam fotowoltaika trafi pewnie z 10 lat po nas ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2016-06-21 21:38:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 15:35:31 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Dzieki, a po jakiemu sie dogadywaliscie?

    Pa ruski. Nie pamiętasz z podstawówki.
    Ja pamiętam i słabo ale dogaduję się.

  • 15. Data: 2016-06-21 21:39:38
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > Dlaczego Adamie nie odpowiedziałeś mu na priv?
    > To co obaj czynicie teraz to chamstwo najczystsze.
    Czekałem tylko aż ktoś się czepi.

  • 16. Data: 2016-06-21 21:40:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 20:09:41 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > W Gruzji to conajwyzej beczka z woda na dachu :-)
    > Tam fotowoltaika trafi pewnie z 10 lat po nas ;)
    A reku?

  • 17. Data: 2016-06-21 21:47:43
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 21:40:18 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A reku?

    Nie prowokuj :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2016-06-21 22:20:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 21:47:44 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Nie prowokuj :D
    Znaczy Gruzini mądrzy ludzie liczyć potrafą;).
    A nie dusiłeś się od smrodu i pieśń i inne wilgocie nie atakowały w pensjonatach bez
    went mech?;)

  • 19. Data: 2016-06-21 22:31:16
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 22:20:18 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A nie dusiłeś się od smrodu i pieśń i inne wilgocie nie atakowały w pensjonatach
    bez went mech?;)

    Chyba w kazdym hotelu jest went. mech takze pudlo :))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2016-06-21 23:02:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-21 o 16:40, MK pisze:
> [...]
    > Dlaczego Adamie nie odpowiedziałeś mu na priv?
    > To co obaj czynicie teraz to chamstwo najczystsze.

    Masz racje, ale...
    Temat watku jest oczywisty.
    My tu gadamy od lat na rozne tematy i mialem o architekturze, ale
    zdjecia juz widzialem w linkach, wiec pewnie nie ma co ciagnac.

    Pozdro.. TK