  • 1. Data: 2015-05-05 15:42:29
    Temat: Amerykańskie okna
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Czy to, co oglądamy w amerykańskich filmach - jest tam naprawdę standardem?

    Okna przesuwane do góry. Otwierana jest tylko dolna część. W dodatku
    jakieś wąskie te okna. Skąd u nich taki standard?

    Druga sprawa to szyby w tych oknach. W filmach, wystarczy lekko puknąć
    byle czym i szyba wybita. Ma się to nijak do naszych wielokomorowych
    szyb zespolonych, których wybicie jest nie lada problemem.

    --
    MN

  • 2. Data: 2015-05-05 16:18:02
    Temat: Re: Amerykańskie okna
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-05-05 o 15:42, Marcin N pisze:
    > Czy to, co oglądamy w amerykańskich filmach - jest tam naprawdę standardem?
    >
    > Okna przesuwane do góry. Otwierana jest tylko dolna część. W dodatku
    > jakieś wąskie te okna. Skąd u nich taki standard?

    Na tyle, na ile miałem okazję widzieć - fakt, baaaardzo wiele lat temu -
    to w zwykłych domach rzeczywiście to można uznać za pewien standard.

    > Druga sprawa to szyby w tych oknach. W filmach, wystarczy lekko puknąć
    > byle czym i szyba wybita. Ma się to nijak do naszych wielokomorowych
    > szyb zespolonych, których wybicie jest nie lada problemem.

    Myślę, że może się to mieć tak samo, jak nasze budowanie domów z
    solidnych murowanych ścian kontra ich drewniane szkieletowce.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 3. Data: 2015-05-05 17:14:51
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 2015-05-05 o 15:42, Marcin N pisze:

    > Druga sprawa to szyby w tych oknach. W filmach, wystarczy lekko puknąć
    > byle czym i szyba wybita.

    W filmach aktorzy nie wybijają szkła tylko taflę z cukru

    --
    M.

  • 4. Data: 2015-05-05 18:34:36
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 maja 2015 15:42:29 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    > Czy to, co oglądamy w amerykańskich filmach - jest tam naprawdę standardem?
    > Okna przesuwane do góry. Otwierana jest tylko dolna część. W dodatku
    > jakieś wąskie te okna. Skąd u nich taki standard?
    Na 99% jest to kwestia związana z szerokością klimatyzatorów.
    W każdym razie dlatego są podnoszone do góry żeby AC można było wstawić.

    > Druga sprawa to szyby w tych oknach. W filmach, wystarczy lekko puknąć
    > byle czym i szyba wybita. Ma się to nijak do naszych wielokomorowych
    > szyb zespolonych, których wybicie jest nie lada problemem.

    7 lat temu rzadko widywałem szyby zespolne.
    Dlaczego?
    Koszt energii.
    Ja za 3 godziny pracy tankowałem do pełna auto pracując jako malarz pokojowy.
    Więc kto by się przejmował jakimś tam szybami.

    > W filmach,

    Kiedyś oglądałem film z Rambo jak przechodził przez ściany.
    Parenaście lat póżniej miałem do zdemolowania biuro
    w którym było kilkadziesiąt ścianek działowych.

    Wierz mi tak jest tylko na filmach.
    ps
    Podobnie jak z amerykańskimi kobietami których wymiary cóż....
    Kiedyś kolega musiał wanne standardową (po wykończeniu)
    wymieniać na oversize bo pupa gospodni też była oversize.

  • 5. Data: 2015-05-06 10:34:47
    Od: TheBest <c...@i...pl>

> [...]
    > byle czym i szyba wybita. Ma się to nijak do naszych wielokomorowych
    > szyb zespolonych, których wybicie jest nie lada problemem.

    Male sa w bedroom, duze w living