  • 1. Data: 2010-08-31 17:01:13
    Temat: Bezseczne, wewnetrzne oscieznice regulowane f-my RADEX
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanko do tych ktorzy montowali u siebie w/w oscieznice tej firmy.
    Chodzi mi dokladnie o wersje do malowania.
    Jak wyglada kwestia jakosc wykonczenia i dokladnosci wymiarow?
    Musze wymienic drzwi wewnetrzne i ze wzgledu na grubosc sciany 10.5 cm
    musze niestety uzyc tego rozwiazania ale niestety nigdzie nie mozna
    zobaczyc na gotowo tej oscieznicy bo wszedzie na zamowienie...
    Zamawiac w ciemno czy sobie darowac?

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom