  • 1. Data: 2017-11-24 22:01:41
    Temat: Black friday
    Od: Kris <k...@g...com>

    Ja przegapiłem niewątpliwe okazje
    Trudno za rok spróbuje
    Co Wy wyhaczyliście?
    Z najgłupszych zachciewajek które ostatnio na grupach zaobserwowałem to nie
    Borapotwór.
    Jeden grupowicz chce sobie ups Tesli za 6tys USD sprawić
    Jak dla mnie na dzisiaj zwycięzca

  • 2. Data: 2017-11-24 22:09:03
    Temat: Re: Black friday
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 24 listopada 2017 22:01:44 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Ja przegapiłem niewątpliwe okazje
    > Trudno za rok spróbuje
    > Co Wy wyhaczyliście?

    Nic. A nawet muszę sie przyznać ze przegapiłem tę nową swiecką tradycję.
    Wkurzony zresztą jestem na system sprzedażowy gdzie ludzie tratują się wzajemnie i
    gnoją by kurteczkę pare złotych taniej kupić. Mam niejasne wrazenie ze to działanie
    celowe - sprzeda czowiek swą godność, to potem łatwiej będzie nim manipulować.
    Bitwy w lidlu sa powszechne :/

    b.

  • 3. Data: 2017-11-24 22:19:13
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 24 listopada 2017 22:09:04 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Bitwy w lidlu sa powszechne :/

    A przed nami walka o karpia...

    L.

  • 4. Data: 2017-11-24 22:23:49
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    celowe - sprzeda czowiek swą godność, to potem łatwiej będzie nim manipulować.

    Powiem Tobie ze z przerażeniem w tv dzisiaj się gapiłem
    Co marketing z ludzi robi?
    Ale to widać że marketoidy wygrywaja
    Sam się zastanawiam czy nie zacząć np UPS Tesli za 6 tys USD sprzedawać czy innego
    borapotwora
    Skoro są frajerzy co to kupią? I jeszcze innym będa wmawiać że biznes życia zrobili.

  • 5. Data: 2017-11-24 22:41:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 listopada 2017 22:19:15 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > A przed nami walka o karpia...
    Jutro na nabrzeże jade i sandacza do wędzenia kupię(niektórzy twierdzą że się nie
    nadaje ale to bzdura wg mnie)flądre do smażenia dla mnie i dorsza dla Kobiet.
    Prosto z kutra co za niewielkie pieniądzę wg mnie
    Od prawie roku tyle samo płacę za to
    Ale ja od Wrocławia daleko;)

  • 6. Data: 2017-11-25 01:04:09
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 24-Nov-17 22:23, Kris wrote:
> [...]
    borapotwora
    > Skoro są frajerzy co to kupią? I jeszcze innym będa wmawiać że biznes życia

    Ojtamojtam. Nie stać Cię i dorabiasz ideologię ... :-P

    A tak na poważnie to trzeba dbać o swoje wewnętrzne dziecko i dostarczać
    mu coraz to nowych zabawek. Proste? Proste!

    Piotrek

  • 7. Data: 2017-11-25 09:35:14
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 25 listopada 2017 01:04:50 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:
    > A tak na poważnie to trzeba dbać o swoje wewnętrzne dziecko i dostarczać
    > mu coraz to nowych zabawek. Proste? Proste!

    tak ostatnio gadalem z kolegą, który wyrzuty sumienia dostał po tym jak sobie jakąś
    zachciewajkę kupił. Tłumaczyłem, ze jesli zaspokoil podstawowe potrzeby rodziny,
    pozostałą kasą podzielił się jakoś tam z potrzebującymi-to zachciewajkę spokojnie
    mógł sobie kupić.

    b.

  • 8. Data: 2017-11-26 09:15:18
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 24 listopada 2017 22:41:19 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Jutro na nabrzeże jade i sandacza do wędzenia kupię(niektórzy twierdzą że się nie
    nadaje ale to bzdura wg mnie)flądre do smażenia dla mnie i dorsza dla Kobiet.

    Gdzie takie rzeczy można robić?
    Pare lat temu byłem nad polskim morzem i kupiłem rybke uwędzoną.
    Tak bez paragonu i hacapu
    Da się jeszcze gdzieś takie rzeczy?

  • 9. Data: 2017-11-26 12:27:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 listopada 2017 09:15:19 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

> [...]
    >
    > Gdzie takie rzeczy można robić?
    > Pare lat temu byłem nad polskim morzem i kupiłem rybke uwędzoną.

    Wszędzie tam gdzie kutry z morza spływają
    Całą, jak chcesz to wypatroszą czy wyfiletują na miejscu
    Tym leniwym dowiozą nawet
    https://www.olx.pl/oferty/q-dorsz-z-kutra/
    A i kurierem wyslą ale chyba bym nie ryzykował;)
    Ale ja tam rodzinkę i piesa w auto(sorry w Multiple) wsadzam i jadę nad morze na
    spacer a kupuje przy okazji
    Czasami rowerami jedziemy jak pogoda znośna

  • 10. Data: 2017-11-26 22:36:14
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-11-24 o 22:01, Kris pisze:
> [...]
    Borapotwór.
    > Jeden grupowicz chce sobie ups Tesli za 6tys USD sprawić

    Nie ty jeden, ja także omijam szerokim łukiem takie "promocje",
    a dzisiaj wyczytałem jak to ludzi w balona robią na tych niby wyprzedażach,
    akurat artykuł jest o grach i konsolach ale pewnie reszta rządzi się
    podobnymi prawami.
    https://gry.wp.pl/brutalna-prawda-o-black-friday-w-p
    olsce-6191190459995777a

    --