  • 11. Data: 2015-08-28 23:43:59
    Temat: Re: Boazeria w domu - zostawic ??
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wystarczy minimalizować zagrożenia. takie proste pytanie. Ile osób ma w domu gaśnicę?
    A nikt z wyjątkiem mnie nie ma. Kominki piece i jak by się coś działo nie ma czym
    zgasic jak by się zapaliło. Czy pomyślał ktoś żeby w obudowie kominka zrobić
    schowanko na gaśnicę?

  • 12. Data: 2015-08-28 23:59:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Wystarczy minimalizować zagrożenia. takie proste pytanie. Ile osób ma w domu
    gaśnicę? A nikt z wyjątkiem mnie nie ma.

    właśnie zarobiłeś w łeb własnym kwantyfikatorem.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2015-08-29 00:12:28
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 28 sierpnia 2015 16:47:48 UTC+2 użytkownik martun napisał:
    > Kupiłem dom i mam boazerie w domu, dużo osób mi mówi żebym zerwał i
    > unowocześnił. Co radzicie?
    > I jakbym zrywał to co zamiast niej ??

    Decyzje czy zerwać czy zostawić musisz podjąć sam. Po prostu zobacz czy jest ładna i
    czy ci sie podoba.

    Ja osobiscie boazerie sobie chwalę bo dobrze polakierowana jest trwalsza niż zwykła
    sciana.
    Nie brudzi sie tak mocno jak zwykła farba. A jak sie zbrudzi to można zmyc bez śladu.
    No i robi miły nastrój.
    Choc nie każdy taki wygląd lubi.

    Zamiast boazerii proponuję zwykły tynk mineralny. Standardowy, nie gips.
    Jest on trwały, prosty w wykonaniu i nie robi kłopotów w przyszłosći.

    Ewentualnie płytki w miejscach które są narażone na zabrudzenia.

    Łukasz Sczygiel

  • 14. Data: 2015-08-29 00:28:02
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    czym zgasic jak by się zapaliło. Czy pomyślał ktoś żeby w obudowie kominka zrobić
    Nie mam kominka, mam gaśnicę w kotłowni, taką z 5kg. Z tym, że nie robię
    jej corocznych przeglądów. Liczę że jak trzeba będzie jej użyć to Allah
    dopomoże i zadziała. Jeszcze bardziej liczę na Allaha, że w ogóle nie
    będzie potrzebna.
    Mam nawet koc gaśniczy, tylko ostatnio gdzieś się zapodział.

  • 15. Data: 2015-08-29 21:23:02
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Wystarczy minimalizować zagrożenia. takie proste pytanie. Ile osób ma w domu
    > gaśnicę?

    11 kg co2 + 5 kg piany w domu
    w kotlowni kran z wezem na wejsciu
    2 kg halonu i 2kg proszku w samochodzie przed domem
    5 czujnikow dymu, 1 czujnik czadu
    OSP 200m od domu, hydrant po drugiej stronie ulicy

    wystarczy?
    --
    http://db.org.pl/

  • 16. Data: 2015-08-29 22:02:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesteś jednym z nielicznych co w razie czegoś niespodziewanego dają sobie szansę na
    przeżycie i uratowanie tego co posiadasz. Szacun i tak trzymaj. Właściciel domu w
    którym mieszkam przymierza się do zainstalowania na strychu instalcji z tryskaczami.
    Też szacun dla niego, chociaż kto wie czy to nie wymuszone przez przepisy bo budynek
    jest zabytkowy.

  • 17. Data: 2015-08-29 22:22:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 29 sierpnia 2015 21:23:17 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:
    > wystarczy?
    Żeby uratować dobytek może być mało.
    Żeby przeżyć- to co masz raczej się nie przyda- wtedy trzeba zwyczajnie spierdalać.

  • 18. Data: 2015-08-29 23:30:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zalezy kiedy zaczniesz gasić. Nie ma gaśnic służących do gaszenia dużych pożarów. Ale
    jak dopiero zaczyna się palić to jest spora szansa że się pożar nie rozwinie. Ktoś
    niedawno tutaj pisał że wybrał z kominka popiół do plastikowego wiaderka. I że w
    kominku nie palił od dwóch dni. I się wiaderko stopiło czy spaliło bo sadze miał na
    suficie. Kiedyś u mnie zpalił się tłuszcz na patelni, ogień pod sufit. Z tym że
    ptelnia łatwa do ugszenia jak wie się jak to zrobić.

  • 19. Data: 2015-08-31 10:55:27
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

> [...]
    czym zgasic jak by się zapaliło. Czy pomyślał ktoś żeby w obudowie kominka zrobić

    Ja mam. Stoi sobie gaśnica obok kominka razem z innymi kominkowymi
    akcesoriami.

    Pzdr
    --
    /__/_* /

  • 20. Data: 2015-08-31 15:10:01
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-08-28 o 16:47, martun pisze:
    > Kupiłem dom i mam boazerie w domu, dużo osób mi mówi żebym zerwał i
    > unowocześnił. Co radzicie?
    > I jakbym zrywał to co zamiast niej ??

    Można wyszlifować lakier i pomalować na biało, coś na styl skandynawski.